Nieuwe aanwinst :) dit keer geen horloge maar een

Dit keer geen horloge maar een… mooie winder cadeau gekregen van mijn meissie.

Je (Sylvie?) meissie vind je dan zeker heel erg aardig?
Gefeliciteerd!!

Misschien vindt ze mij ook wel - aardig - lief - gezellig - in te vullen door het meissie…

Ophalen geen probleem! :-))

Tony Schreef:

Ophalen geen probleem! :-))

Jouw of de (horloge)doos?

(:smiley:

Bofkont!!

Mijn vriendin vond jullie trouwens een leuk stel, het scheelde natuurlijk dat jullie ook van katten houden :wink:

Zijn er ook “simpele” winders te koop. Ik kom alleen maar modellen tegen die een hoog etalage gehalte hebben. De meeste zijn erg mooi daar niet van maar ik zoek een functioneel opbergsysteem voor 3 a 4 horloges voor een redelijke prijs.

Iemand suggesties?

Ik ken dat…Nu verwacht ze een halsband met 1000 diamanten terug… B)-

mooie aanwinst hoe is je ervaring tot nu toe met de winder?

Nivelacuso Schreef:

Ik ken dat…Nu verwacht ze een halsband met
1000 diamanten terug…

Halsband?? Die zijn voor honden joh.
Ze moet aan de ketting :smiley:

Ik doe het anders…

Hang de kettingen aan de muur…

en gooi mijn vrouw er tegen aan!

He Jullie krijgen zeker nooit horloges of winders van jullie meissie stelletje frustie’s :smiley:
Ik hou die van mij liever heel en niet aan de ketting, anders kan ze niets meer voor me kopen.

P.S. we hebben een gezamenlijke rekening dus wie betaald nou eigenlijk wie zijn cadeua-tjes :wink:

Tony Schreef:

Ik doe het anders…

Hang de kettingen aan de
muur…

en gooi mijn vrouw er tegen aan!


:smiley:

Hallo Patrick ,

Tot nu toe bevalt de winder me prima. Hij is netjes afgewerkt en van zware kwaliteit. Hij heeft in mij ogen maar 2 nadelen. Ik zou hem niet op je nachtkastje zetten je hoort de tandwieltjes best wel lopen.(Zal hem eens openmaken en een beetje vet op de wieltjes smeren) Het andere nadeel is dat je wel 2 horloges met ongeveer hetzelfde gewicht op 1 schijf moet zetten. Ik had mijn monster met stalenband en mijn eberhard chrono4 met leer op in schijf zitten, maar dan draait het allemaal niet echt soepel. Deze winder werkt ook op batterijen is wel handig voor als ik hem in de kluis heb staan.

Mooie low-budget winder:

Gratis horloge winder…

1
Bind je horloges om de mooie kat / poes
2
koop n muis
3
sluit ramen en deuren
4
laat de muis los
5
de horlogewinder begint vanzelf