Wat een prachtig horloge Ik herinner me die thread nog…excellente keuze! En een mooie reportage ook. Heel veel plezier ermee, maar dat gaat ongetwijfeld lukken!
Proficiat met deze originele keuze!
Ik heb het al gezegd, maar wat een práchtig ding. Zit al een aantal minuten te kijken of ik iets kan vinden om over te zeiken, maar helaas
mooi merk, mooie historie, maar ja, die prijzen, vind de chrono trouwens ook wel gaaf.
http://www.doxawatches.com/SUB300_T-Graph.htm
Proficiat!
Verslag niet eerder gelezen maar nu ik zelf een mooie heb gezien een beetje aan het googlen etc.
Leuk verslag!
Ik wil de DOXA SUB300 50 year anniversary re-edition (Sharkhunter) erg graag maar moet dan mijn Panerai verkopen.
Weet dat ik die ga missen.
Het is dus eigenlijk gewoon geen leuke hobby wanneer je niet voldoende geld hebt
Da’s nou eens dé one-liner die mij hier in tijden eens wél logisch over komt! ️:wink:
Die Doxa overigens weergaloos.
Zou ik persoonlijk dan voor die Panerai mijn neus op gaan halen. Doxa veel leuker/ bescheidener / draagbaarder / aparter / smaakvoller…
Euh… denk ik…
Denk ik …
Super! Doxa is top.
Hier mijn Sharkhunter. (Zou m ook wel eens op zn rubberband willen zetten, maar die krijg ik er niet tussen… ).
Waarom niet?
Op een of andere manier krijg ik de pushpin net niet ih gaatje, al paar maar geprobeerd zonder succes. Is veij stugge band, dus dat helpt niet mee. Ook geprobeerd de band warm te maken, maar helaas…
Ok raar.
Juwelier een optie?
Zijn die er die dat kunnen? Zoek dan aub wel een goede uit. Niet zo’n kastenkrasser die het geen r…t interesseerd.
Succes,
.
.
Elf.
Mooi!
De originele rubberen band? Die is echt drama om te plaatsen. Heb er ook even mee zitten worstelen.
Komt er hier ook niet meer op, band is, vind ik, veel te stug. Staat wel mooi, maar dat is dus ook niet alles.
Mee eens, erg stug. Maar sluit wel mooi aan…
Ok bij het zien van dit plaatje snap ik dat het lastig is wanneer de band stug is maar hij sluit idd wel mooi aan.
Ok, setje andere pushpins wat verbogen, dan pas past ie erop…
aardig om te zien, maar veel te stug. Ik mis geloof ik ook een keeper…
Eraf! Komt er ook niet meer op.
Voor nu heel even op een Nato. Straks gaat staal er weer op (wrs toch de Sharkmesh, dat draagt echt perfect!).
Die Nato en rubberen band staan mooi.
Ben niet zo van de metalen banden.
Maar is heel persoonlijk natuurlijk.
Op rubber staat 'm anders wel goed hoor. En omdat het een originele band is, sluit hij mooi aan op de kast. Die sharkmesh is wat dat betreft toch minder. Maar da’s mijn mening. Heb je geen originele BOR band erbij?
Op mijn Doxa Sub 750 hoort een andere rubber band, die zijn helaas niet meer te bestellen.