Nieuwe aanwinst; droomhorloge Audemars Piguet Royal Oak 15300st

Dank allen nogmaals voor de nice words en is echt genieten van de AP , zoveel details ! Zal snel weer wat posten en een update geven met paar nieuwe foto’s✌🏻

Gefeliciteerd met jouw grail!

Veel (verder) draagplezier gewenst!

1 like

Proficiat, een plaatje !!!
Wb Rolex moet ik je helaas gelijk geven, reeds 2 jaar op zoek naar een bepaald model bij de AD maar niet aan te komen. Zag wel een winkelverkoper met het betreffende model, nieuw, om de pols…
Ik vind jouw AP zeker zo mooi, ga ook op zoek.

1 like

Wat een prachtig horloge! Veel plezier ervan :star_struck: :star_struck: :star_struck:

1 like

Thanks, en kan t zeker aanraden!

Dat moet van zijn baas. Zodat ze dat horloge 2 weken later, bij de vintage store aan de overkant, voor het dubbele kunnen verkopen :grimacing:

1 like

Erg mooi, het bijzondere wat mij bij dit model van AP altijd opvalt, is het degelijke, maar prachtige subtiele design. Gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Erg mooi horloge! :ok_hand: Van harte gefeliciteerd!:slightly_smiling_face:

1 like

Prachtig horloge, droomhorloge inderdaad.
Gefeliciteerd !

1 like

Grail materiaal, erg mooi. Veel plezier ermee!

1 like

Schitterende aanwinst! Gefeliciteerd!

1 like

Wat een aanwinst! Heel erg gaaf model evenals de staat ervan :ok_hand: geniet ervan!

En Jeroen is altijd goed, aanrader!

1 like

Al wat je schrijft over Rolex… is niet anders bij AP, dus die theorie gaat niet op. :grin:

Je wilde gewoon een nieuw horloge, de prijsstijging van je Rolexen hebben er voor gezorgd dat je deze kon kopen, klaar en eerlijk. :crazy_face: :sweat_smile:

Zeer mooi horloge hoor, geniet er van! Jeroen had ook nog een dual time met power reserve, die is ook mooi.

Jeroen is inderdaad de man als het gaat om een verzorgd en eerlijk horloge, een liefhebber die koopt alsof ze voor hemzelf zouden zijn. Dat zijn de jongens die je nodig hebt als je dergelijk horloge zoekt.

1 like

Prachtige klok. Van deze ruil moet je geen spijt krijgen.

1 like

Klopt AP ook lastig of nauwelijks te verkrijgen heb ik gezien en gehoord :upside_down_face:

Heb ik ook nog naar gekeken maar ik vind de “klassiekere/rustige” dial in combinatie met de glazen caseback toch mooier :stuck_out_tongue_winking_eye:

En Jeroen zou ik idd aan iedereen aanbevelen; daar kunnen ook andere NL grijze dealers nog wat van leren qua service en flexibiliteit…

1 like

Mooi verhaal vriend!

Heel tof om te zien hoe blij je bent, ook nu je je grail al wat langer om je pols hebt zitten. En zo’n ruil doet in het begin altijd een beetje pijn…

Ri maakt zich wel een beetje zorgen, maar dan vooral of ik niet straks ook zo’n horloge ga willen. :wink:
Ik heb me tenslotte voor een groot deel door jou laten besmetten met het horlogevirus…

Maar ik heb haar gerust gesteld door te zeggen "Voor mij geen AP, hoogstens een Aquanaut voor ernaast. Die zijn speciaal gemaakt voor arme vaders zoals ik, vandaar de afkorting PP van papa. "

Geniet van je APRO, je hebt er flink je best voor gedaan!

1 like

Amigo! Leuk je hier te “zien” en te spreken…

Je weet wat dit betekend he; zoektocht naar een Aquanaut voor jou😉

En graag gedaan; ik heb het virus ook mede opgelopen via het HF :rofl::money_with_wings::scream:

1 like

Prachtig, heel veel draagplezier! Lijkt me echt genieten.

1 like

Zeer mooi. Een mooi aanwinst. En maar hopen dat ook anderen naar andere merken kijken. Van goedkoop tot duur. :+1:

1 like

Vind t altijd leuk als n merk details als de lume op de 12 uur zo weten te verwerken.

En verder ook n erg gaaf horloge :grin:

1 like