Nieuwe aanwinst: Ebel Sportwave

Alweer een weekje om de pols, afwijking van slechts 20 seconden sindsdien, prettig horloge om te dragen, wat vinden anderen ervan?


Je ziet niet veel horloges van Ebel hier voorbijkomen…

3 likes

Mooi, ziet er degelijk uit
Geniet ervan
Grt,
Harold

1 like

Mijn beste,

Het horloge an sich vind ik prachtig!! Kast, bezel en wijzerplaat zijn top!!
Maar de horloge band en dan met name de band-aanzet, vind ik wat minder!!
Ik wens vele mooie momenten met deze getrouwe Ebel. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Mooi horloge, de band spreekt me wel aan. Weer eens wat anders! Wat voor uurwerk zit er in?

1 like

Het is een automatisch uurwerk: Ebel Caliber 120 (ETA 2892), diameter van het horloge is 43mm (zonder kroon), 200m waterdicht, geschroefde kroon, saffierglas met anti-reflectie coating.

Stoere klok, alleen jammer dat er denk ik geen nato of standaard leren band op kan.

Dank!

Er is van Ebel een rubberen band te koop, er past verder inderdaad niets anders op.

Ik vind de band erg mooi en hij draagt ook lekker, voor mij hoeft er niets anders op.

Niet mijn ding, maar wel leuk om eens wat anders te zien! Geniet ervan.

1 like

Ik vind de kleurstelling erg mooi!

1 like

Ik vind hem leuk, wel fris met die oranje accenten.

1 like

Leuk, een Ebel! Vond ik altijd een mooi merk, maar al een tijdje niet meer zo op de hoogte van wat ze doen. Je ziet ze hier ook niet zo vaak voorbij komen.

Ik vind de band mooi, en ik hoop jij ook, want swappen wordt lastig :wink:

1 like

Gefeliciteerd :thumbsup:
Leuke klok hoor, goed merk ook wel !
De band heeft ook niet mijn voorkeur, maar smaken verschillen gelukkig.

Veel plezier ermee.
Pieter.

1 like

Ik heb gisteren staan kijken naar Ebel horloges bij een juwelier. Dit model lag er niet bij. Ik vind ze er zeer mooi uitzien en mooi afgewerkt.

Veel plezier ermee,

1 like

+1
ko, remie, Olaf, e.a. zullen vast hoofdpijn krijgen om iets voor je te maken :wink:

Maa r t belangrijkste is natuurlijk dat jij em leuk vind, dusseh: proficiat!

1 like