De link met het race circuit begrijp ik absoluut marnix. Toch vind hem zelf niet erg mooi, sorry. Maar natuurlijk wel veel plezier gewenst met deze aanwinst!
Gefeliciteerd Marnix, ik houd wel van de Casioâs, Tegenwoordig kijk ik echter weer meer naar de ârustigerâ wijzerplaten. Zelfs chronoâs hoe mooi ik ze ook vind, zijn eigenlijk niet aan mij besteed. Ik gebruik die functie nooit! (
Bedankt allemaal, ook hjr Smaken verschillen eenmaal. En in de zoektocht-post zag ik al dat deze bij jullie niet favoriet was.
@elf/watchup, bromsnorren ((:D) was bij een ander klokje van me. Deze heeft immers een âgewoneâ inverse display. http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1075242 Niemand geraden wat het is.
@pimobiel, waarempel! Wat knullig zeg. Multiband en waveceptor⊠beetje dubbelop. Hadden ze wat mij betreft beter op 6 Tough Solar kunnen zetten. ImmersâŠ
@herman/orisfan, wat een vette wijzers heeft zân broertje!
@dreski, voor de ârustige race/tourmomentenâ is er altijd nog de Monaco
Dit is inderdaad lekker een âschreeuwendâ klokje. Voor mijn begrippen althans.
@jim/jtk, ik moet bekennen dat ik de stopwatch eigenlijk ook zelden gebruik. Ik gebruik meer de timer en alarms. Erg prettig dat deze ook een auto-repeat heeft. Alleen jammer tot 1 uur
Weet iemand overigens wat het Edifice logo voorstelt?
Ana-digi = cool!:~
Maar deze kan zo in 'n scifi-film!::o Heftig, man!
Dat 't een solar is, hadden ze wel even voorop mogen plakken, idd. Ik vroeg me dat dus ook af. Maakt natuurlijk echt wel effe uit; voor mij in ieder geval wel.
Veel plezier ermee!
Ana-digi = cool!:~
Maar deze kan zo in 'n scifi-film!::o Heftig,
man!
Dat 't een solar is, hadden ze wel even voorop
mogen plakken, idd. Ik vroeg me dat dus ook af.
Maakt natuurlijk echt wel effe uit; voor mij in
ieder geval wel.
Veel plezier ermee!
Thx!
Weet je, ik kende het uurwerkmodule al en wist dat ie solar heeft. Het was me dus nog niet eens opgevallen dat het er niet op staat, totdat Pimobiel er naar vroeg Hoe langer ik er naar kijk, hoe dommer ik de zet vind⊠shame on you Casio! :o
Normaal kijk ik er ook als eerst na. Als er geen Solar ofzo op staat dan is dat al gelijk een vette minpunt. Het liefst wil ik er ook RC op. Alleen voor de Emergency heb ik er een flinke uitzondering gemaakt. Normaal ben ik namelijk niet zo happig op batterij horloges. En al helemaal niet in die prijsklasse.
Ik vind em ook mooi hoor. Anders had ik em niet gekocht. Hij is drukker dan wat ik normaal neem, maar in het kader van diversificatie, EN als racer vind ik het drukke wel bij em passen.
Natuurlijk is het belangrijker dat het erin zit. Maar ik wil dat het er ook op staat. Desnoods op de achterzijde en dat is hier ook het geval. Ik vind het bij deze klok alleen een gemiste zet dat er ipv Tough Solar nu Waveceptor onderop staat, terwijl op 12 uur al Multiband 6 staat.
Is ook maar iets kleins wat geen dealbreaker is. Alleen een puntje wat ik anders gedaan zou hebben/anders had willen zien.