Nieuwe aanwinst, Edox Chronodakar 2

Dit keer een Edox besteld bij Serious Watches. Het betreft al een ouder model maar ik vind het een prachtig sportief horloge. Het betreft een limited edition, nr 273 van de 500. Ik moet zeggen dat het prettig zaken doen is bij Serious Watches, het horloge direkt binnen 24 uur geleverd en nog stroopwafels als cadeau erbij :grin:. Het is mijn eerste Edox, vond het altijd wel een leuk merk. Als Seiko fan ga ik niet al te snel vreemd, maar voor deze beauty heb ik wederom een uitzondering gemaakt. Ja, hij gaat veel polstijd krijgen :grin:.

20 likes

Mooie sportieve klok met een eigen smoel, veel draag plezier!

Mijn beste,

Sportief met een enigszins elegante uitstraling!!
En er valt heel wat te zien op de wijzerplaat!!
Leuk detail dat Dakar logo.

Veel draag-plezier!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Prachtige aanwinst gefeliciteerd :thumbsup:

Edox is een mooi merk wat best wat meer aandacht zou moeen krijgen m.i.
Kortom van harte!

PS, wat is de maat? Hij lijkt me wel fors voor mijn pols iig.

1 like

Das een best drukke dial, maar ik vind hem mooi

Mooi hoor! Ben het eens met @Da_Watcher, Edox is wat ondergewaardeerd.

Mooi horloge !

Edox heeft er ook zo eentje die F1 gerelateerd is: bij de dagen staat i.p.v “Sunday” staat er “race”
:slight_smile:

Veel plezier er mee.

Dank jullie wel. De maat is 47mm, niet geschikt voor kleinere polsen dus. Het draagt wel enorm comfortabel aangezien de kast van titanium is.

Dat vind ik wel jammer met Edox, Vind bij Edox net als bij alle andere merken niet alles mooi maar ik heb een paar modellen vanwege de maat niet genomen.
Was eens bij een juwelier en zag daar een mooie chrono en vroeg ernaar. O maar die is voor vrouwen hoor…
Leek mij ook gewoon prima passen voor een man, unisex dus. Hij was op dat moment net te duur voor mij anders had ik hem gekocht. Niet bij die juwelier dan omdat die net deed alsof ik die als man niet eens mocht zien. Die is ook failliet nu :slight_smile: O ja, die was 40mm en dat is wel mijn sweet spot.

Maar nogmaals, wel een mooi exemplaar :thumbsup:

1 like

Das een grootte!maar wel mooi.

Stroopwafels al op?

Dakar, gaaf! Mijn favoriete wedstrijd elk jaar !

Erg mooi! geniet ervan.

Stoere klok, maar wel een drukke wijzerplaat.
De dagaanduiding is wel origineel

Zeer ondergewaardeerd, Edox. En nog steeds een familie bedrijf en lekker onafhankelijk.
Mooie prijs kwaliteit verhouding met een sublieme afwerking voor het geld.

Ben over de mijne zeer tevreden, krijgt lekker veel pols-tijd.

Veel plezier met je Dakar! Hij is vet!

1 like

Erg mooi. Ook de kleur blauw is wauw :heart_eyes:

Mooiste blauw wat ik ooit gehad heb, vooral het verloop van donker naar lichter van buiten naar binnen is erg mooi gedaan.

1 like

Ja ziet er echt mooi uit.Heb je het type nummer misschien voor me?
Ga ik even lekker kwijlen :blush: en wie weet in de toekomst.

1 like

Hier een foto van de achterkant.
Met een vette ets van een F1 auto.
Edox is o.a. sponsor van het Sauber F1 team
Dit is het serienummer: 1063595
En een link naar het model.
https://www.edox.ch/shop/cn_en/chronorally-s-chronograph-blue-dial-rubber-strap.html

1 like