Nieuwe aanwinst een Aviator I

Na een zware bevalling(heeft 10 minuten geduurd voordat de klok uit z’n doos was):wink: heeft de Aviator er een broertje erbij gekregen de Aviator I. (nogmaals dank Lucien voor de goede service en het kundig verpakken)

Hij ziet er in het echt nog beter dan op de foto’s. Het bandje heeft een soort vintage look, wat hem goed staat vind ik. Het uurwerk is het werkpaard van de russen het bekende 3133 caliber(23jewels) wat gebaseerd is op het valjoux 7734 uurwerk(correct me if I’m wrong)

Mooi stelletje.
Pas maar op… aan de derde foto te zien kon er binnenkort nog weer eens sprake zijn van een bevalling…

gr,
Hans Mennink

mooi horloge en een leuke set zo samen!

Dat zou mooi zijn, Hans… Heeft er iemand toevallig een IWC Portugieser die ik, samen met die van mij, een nachtje kan laten doorbrengen? :wink:

Dank je(en de rest natuurlijk ook), volgens de vorige eigenaar loopt hij -2-3 seconden per dag.

haha, ik denk het niet aangezien het broertjes van elkaar zijn;)

Een mooie aanwinst (tu). Ik had hem ook zien staan en te lang getwijfeld.

Veel plezier ermee.

Groet, Mark

Gefeliciteerd.

Haha, Valjoux. Bedankt voor de opmerking…Mensen zouden nog rare ideeen krijgen. En trouwens, gefeliciteerd met je aanwinst. Was ik helemaal vergeten te melden in mijn vorige berichtje…

Ik heb er nu alweer spijt van… (:smiley:

Lopen doet ie inderdaad vrij nauwkeurig, alhoewel de mate van opwinding (voor de goede orde; van het horloge) mede bepalend is voor de afwijking. Gangreserve van deze uurwerken is trouwens ook prima.

Veel plezier ermee (tu)

Tja wat zal ik zeggen, alweer een rus, dus… Ik heb mijn zwarte Aviator I nog niet binnen, maareh er zijn nog veel meer Aviator modellen hoor, niet naar kijken want voor je het weet wil je ze allemaal hebben.

Arjay

leuk stelletje zo bij elkaar (tu) veel plezier ermee