Nieuwe aanwinst: een bijzonder ding

Naast liefhebber van mechanische klokken ben ik dat ook voor de bijzondere gadget horloges. Nieuwste aanwinst: deze Infection alike. Na een druk op de knop zwermen de leds even in het rond waarna de tijd wordt weergegeven met 27 leds. Het tijdlezen went heel snel: rood is uren, geel is 5 minuten en groen is minuten. Het horloge met een dikke lederen band, Japans caliber en de kast is geheel van metaal met een spiegelende ‘wijzerplaat’. De tweede verrassing is de prijs: ongeveer $5. Ja, je leest het goed. Je snapt niet hoe het kan inclusief verzending door Focalprice.com.

Het horloge voelt degelijk en zwaar aan, mooi gebogen hoogglanzende metalen kast wat goed aansluit om de pols, dikke zwarte lederen band met stiksels en zat ook nog eens dik in de stickers. Kijk, hier wordt een mens nu blij van! :slight_smile:





Dit zijn nu wel mijn twee uitersten.

Waar koop je nog zoveel doppinda’s voor maar 5 dollar :+

Marz Schreef:

Waar koop je nog zoveel doppinda’s voor maar 5
dollar :+
(:smiley:

Geinig ding,
veel plezier ermee.

Toch wel leuk, die ‘kerstbomen’:wink:

En voor dat geld, daar kan je het niet voor ophalen:D

Gefeliciteerd met de aanwinst!

l o l

Ik kan dat soort geinigheidjes wel waarderen. Toch vind ik wel dat je de tijd snel en makkelijk moet kunnen aflezen en als ik daarvoor eerst een keersom uit de tafel van 5 moet maken en daar vervolgens de minuten bij moet optellen, word ik al moe.

Leuk spul, helemaal als je kleurenblind bent!:smiley:

Proficiat! Financieel een stuk beter te behappen dan die Tokyoflash dingen.

Mijn beste,

“Wie niet veeleisend is komt zelden iets tekort”.
Geniet ervan!!

En voor nu: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-