Zowel calibertje en merk zijn goede bekenden van me. De FE 233-60 serie zijn soms uitstekend afgewerkt(soms helaas minder).
Misschien een ander bandje erop, NATO staat denk ik erg leuk.
Welllicht ook een keertje een beurtje?
En tsja, die rommelbakjes op markten bieden soms erg leuke klokjes voor nog leukere prijzen. Hoeveel van deze klokjes ik al een nieuw leven heb gegeven…
Uurwerk een servicebeurtje, kast schoonmaken, glas polijsten/vervangen en een mooi nieuw bandje erop en ze kunnen er weer even tegenaan.
Het is jammer dat ze soms in redelijke staat in het bakje belanden, maar door het gerommel in en met het bakje er aanzienlijk minder uitkomen.
Leuke vondst TT , maar waarom dubieus?
Weet wat pas echt bizar is.
Ik stond achter je toen je het horloge kocht!(rond half 1)
Toen ik langs liep viel het model mij op in het witte plasicbakje.
Jij stond erbij en kocht precies dat horloge, ik dacht nog shit das toevallig.
Grappig hoe klein de wereld kan zijn.
Uiteraard heel veel plezier van je nieuwe aanwinst en mogelijk tot een volgende keer.
Grt, Harold
Ja die lag bij binnenkomst rechts op een standje met foto materiaal en heel veel zakmessen.
Gelukkig was er geen twijfel of het een nepper was, dat kon een blinde nog zien
Succes met het temmen van je nieuwe aanwinst
Grt, Harold
Ik zeg (tu)!.. mooi vintage model… en dat uurwerkje herkende ik meteen aan de Guilloché… mijn Concorde heeft eenzelfde patroon…
die wijzerplaat… dat lijkt wel een soort Cotes de Geneve… wel fraai… de kast is ook nog eens sunburst geslepen… hopelijk blijft ze goed lopen… heb je er nog jaren plezier van…!