Nieuwe aanwinst: een horloge uit Glashütte

Ziet er goed uit.

1 like

Kom jij uit Brabant ofzo?!

Mooi horloge hoor, zeker met 40mm! :ok_hand:

Dat bepalen wij wel! :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Nee uit Limburg maar ik woon al lang genoeg in Brabant om dergelijke taalfouten te maken blijkbaar :see_no_evil:

Moet weer even wennen aan het formaat, normaal heb ik horloges van rond de 42mn. Na de alpinist is dit weer een wat kleiner formaat.

1 like

Een doodgewone Flieger maar ach, eindelijk van die rare Glycine af. Goede ruil. :smile:

That’s what she said.

3 likes

Gewoon harde cash betaald, de Glycine moet nog verkocht worden.
Bedankt Ide dit gaat vast helpen, gewoon doorlopen mensen niks aan de hand hij bedoelt het niet zo :grimacing:

2 likes

image

3 likes

Kloothommel :kissing_heart:

2 likes

Succes met de verkoop jongen.

2 likes

Jemig de pemig! Dit is een dikke klatser! Van harte. Heel veel draagplezier! Geniet ervan🥰🥰
Een heul mooie NA! :kissing_heart: Prachtig!
Enjoy deze aanwinst. En nog veel visplezier ermee! :+1::+1::+1::+1:

Oh ja, nog veel sterke met de verkoop van die Glycine. :+1::+1::+1:

1 like

Haha verdomme zeg :joy:

2 likes

Gaaf man, echt wel een cool horloge. Zat er ook al even naar te kijken vorige week. Geniet er lekker van :+1:

1 like

Ha gewoon houden de glycine, is even lekker als deze mooie flieger. Gefeliciteerd met de aanwinst. Heeft iets magisch vind ik…een glasshutte bezitten. Dat hoort nou eenmaal in je collectie thuis. :grin:

Tot nu toe nog een unticked box voor mij.

2 likes

Ik loer hier al zeker vier jaar naar. Mooi ding, toffe wijzers. Mühle draag ik al jaren een warm hart toe, dus ik ben blij er weer een te zien. Dat het ten koste niet gaan van je Airman, deed dat geen pijn?

1 like

Bedankt, de Mühle ist erg fraai ja. Heb een canvas bandje besteld dat leer is in de zomer wat minder en het geeft hem ook een wat sportievere look.
De Airman is er voorlopig nog, hij is ook wel heel gaaf maar de afleesbaarheid is voor mij niet altijd even top.
Wat dat betreft was de Archimede eigenlijk niet te kloppen.

Gefeliciteerd met deze schoonheid !

gefeliciteerd met je aanwinst

1 like

Veel plezier van deze mooie aanwinst!

1 like