Nieuwe aanwinst een Laco!

Eerlijk gezegt had ik dit horloge gekocht om hem weer door te verkopen, maar ik kan het horloge niet laten gaan, het is dus inmiddels mijn nieuwe aanwinst geworden.

Het is dus een laco met een 17 steens Vostoc uurwerk caliber 2409, het is een handopwinder (leuk), en hij loopt goed op tijd. de kast is 41mm echt een perfecte maat voor mijn pols.

Ik snap niet hoe ze het kunnen maken voor de prijs die ik heb betaald, het enige wat ontbreekt is een luxe verpakking, hij kwam in een veel te simpel doosje, dat terwijl het horloge wel meer verdient dan zo’n el cheapo doosje, het uurwerk heeft geblauwde schoeven en het horloge is ook nog eens voorzien van saffierglas!

De foto’s:



Wederom heeft felix de kat me geassisteerd bij het fotograferen van het horloge!

Nu nog een mooi bandje er op zoeken, deze is weer te groot voor mijn pols(of ik moet op een fricandellen dieet).

Leuke aanwinst, ik heb deze een tijdje geleden ook gekocht. Voor dat geld ziet het er inderdaad zeer fraai uit.

Loopt inderdaad zeer precies.

Veel plezier er mee gewenst, maar je moet hem alleen in een andere rubriek zetten

leuke aanwinst. Logisch dat hij niet duur is, vostok kalibers zijn niet echt top kwaliteit. Hoewel hij er op deze foto zeker wel goed afgewerkt uitziet.

Wie weet welk type schok beveiliging dit is ?

leuke aanwinst!

De tijd zal het leren hoe goed of hou slecht hij is, ik wist dat niet van Vostok trouwens, dacht dat het een 13 in een dozijn rus was.

Vostok 2409
Mechanical lever movement
Manual winding
Diameter: 24 mm
Movement height: 3,7 mm
Jewels: 17
Functions: hours, minutes, seconds, date calendar
Shock protection
Frequency: 19800 vph.
Daily rate from -20 to +60 s/day
Power reserve minimum: 40 h

Hoi Floris,

Ook ik heb hem op Ebay gezien, en overweeg nog steeds er eens op te bieden. Het is namenlijk een prachtig ding, zeker als je de kosten bekijkt.
Ik kan me voorstellen dat je hem zelf houdt!

Groeten,

Martin

Leuke klassieke uitstraling! En met een door de wol geverfd russisch uurwerk er in, wat er keurig uitziet(tu).

Mooie klok hoor Floris(tu)
Die van mij draag ik ook nog steeds met veel plezier en dat voor een bedrag van
nog geen 25 euries excl 5 euro verzendkosten??..wie doet je wat!!

gr Dennis:)

Zoiets doe je idd niet zomaar weg :wink: Veel plezier ermee !

Dennis dan heb jij beter zaken gedaan ik heb 20 euro verzendkosten betaald !!

Toch is hij met goud ook mooi, nog iemand die de blauwe ook heeft dan zijn we compleet volgens mij?

Er worden er wel opvallend minder van aangeboden nu, mischien om de prijs op te drijven?

Dat ziet er lekker klassiek uit! Leuk! (tu)

Mijn beste,

Proficiat met dit energieke horloge welke een klassieke uitstraling combineert met een hedendaagse techniek vertaald in een zéér scherpe prijs.

Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit energieke horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Ik denk/vrees dat het een restpartij was. Dit model is ook niet op de site van Laco te vinden.

Tissot62 Schreef:

Mijn beste,

Proficiat met dit energieke horloge welke een
klassieke uitstraling combineert met een
hedendaagse techniek vertaald in een zéér scherpe
prijs.

Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van
dit energieke horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Jij maakt ook echt altijd werk van je reactie’s, dank je wel (tu)