Nieuwe aanwinst een Mido Multifort

Ik heb een aantal Mido Commanders…

Dan ben ik bijna aan het goede adres ! Ik zoek alleen een ocean star captain of een all dial, heb je die toevallig ook ?
groet
Harald

Ik heb alleen deze:

Met doosje, garantie etc. Zit nog folie op en blauw spul ter bescherming (met alcohol af te halen).

Doe eventueel maar verder via mail rob@monsterwatches.nl of PM

Mooi horloge Mark.
Ik kan er spijtig genoeg niet meer info over geven omdat is ze zeer zelden in herstelling heb.
Ik heb hier nog wel ergens originele kronen liggen van Mido.
Het zijn echte manufacturen en zijn redelijk van kwaliteit. Maar moeilijk om onderdelen voor te vinden.

Wat de grootte betreft, is een normale herenmaat voor die tijd. En de mode wordt terug kleiner, dus …

Prachtige klok, ingetogen chic. Erg mooi!

Volgens de website van Mido is onderstaande de vertegenwoordiging van Mido in Nederland.

BASTINCK & CAHILL V.O.F.
MALEBORDUURSTRAAT 3-5
POSTBUS 42
3961 BE WIJK BIJ DUURSTEDE
Phone: (31) 0343-572485
Fax: (31) 0343-575674

Groet, Mark

Ik kom deze uitvoering ook nooit meer tegen op ebay en ik zoek toch regelmatig naar Mido’s. Toch zijn hier volgens mij honderden en wellicht duizenden van geproduceerd.

Denk je dat de kroon op de Multifort niet origineel is, Freddy? Als je nog originele hebt liggen dan heb ik wel interesse.

Groet, Mark

Bedankt!

Wel grappig dat er 6 maanden na de opening van dit topic ineens weer reacties komen. Ik openende zojuist het forum en dan scroll je wat en zie je ineens ‘Mido Multifort’ staan en dacht ik dat er nog iemand een Multifort had gevonden, maar blijkt het mijn eigen Midootje te zijn.:slight_smile:

Groet, Mark

Klopt Mark. Eigenlik had ik natuurlijk een nieuwe topic moeten openen, maar ik had even niet in de gaten dat ik in een bestaande topic zat toen ik mijn vraag stelde. Ik had inderdaad de Nederlandse vertegenwoordiging gevonden, maar die is niet erg snel met het beantwoorden van mail ! Toch nog maar eens proberen. Bedankt voor de moeite allemaal tot nu toe

Je bedoelt die juwelier Bastink (of iets dergelijks) in Wijk bij Duurstede? Ben ik ook eens geweest; aardige lui wel, maar eerlijkg gezegd kreeg ik niet de indruk van een topzaak waar ze benul hebben van de technische kant van horloges. Ik zat destijds te kijken naar de handopwinder Baroncelli, en op mijn opmerking dat er een Peseux 7001-uurwerk in zit keken ze me aan of ze het in Keulen hoorden donderen…