Nieuwe aanwinst een Minerva Palladio

Normaal gesproken ben ik echt op zoek naar Minerva horloges met een eigen caliber, zo als 13-20, 17-29, 17-22 of 19-9 :heart_eyes:
Ik wist dat Minerva ook horloges makte met een aangepaste Valjoux 7750, net als de rest van de horloges wereld :blush:
Zitten wikken en wegen en toch besloten om deze horloge toe te voegen aan mijn Minervas :relaxed:
Het is een Minerva Palladio den model S :smirk: dus alle informatie over deze model is welkom.
Hij is zeer kompleet, met een originele lederen band en gesp en originele metalen band :heart_eyes:
Ik zal het pas volgende week binnen krijgen :sleeping:
Groeten en een fijne zondag
Iwan

7 likes

Gaaf horloge! Alvast veel plezier met de voorpret👍

1 like

Mijn beste,

Nog even geduld, maar dan heb je ook wat!!
Een fraaie aanwinst hoor.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Niet verkeerd! Op het eerste gezicht vond ik het horloge niets bijzonders maar naarmate ik langer keek begon ik te begrijpen waarom je 'm hebt gekocht.

Alvast veel plezier ermee!

1 like

Proficiat en veel plezier ermee :+1:

1 like

Mooie aanwinst Iwan!! Gefellciteerd!

1 like

Mooi horloge. Wat is de maat?

Voor die tijd heel normaal 37 mm :blush:

Heel erg mooi Iwan, gefeliciteerd!

1 like

Dat is een erg mooie aanwinst!
Wachten tot iets binnen is valt nooit mee…elke keer kijken of je de pakket bezorger al ziet…:wink:

Veel draagplezier alvast!

1 like

Erg mooi, veel draag plezier.

:smirk: :sweat: :flushed: En wachten, een bekende verschijnsel op deze forum :confused: :blush:

Mooi dat de deal gelukt is Iwan! :+1:
Stijlvol horloge, mooie kleurencombinatie; mazzel dat alles zo mooi compleet origineel bij elkaar gehouden is.
Veel plezier ermee, nu nog even de voorpret en daarna met het om de pols hebben! :grinning:

1 like

Dank je wel Paul-K :blush:

Netjes hoor :+1:

1 like

Zo effen " tijd " genomen om een praktijk foto te nemen :relaxed:
Fijne pasen weekend :innocent:
Groeten Iwan

4 likes