Nieuwe aanwinst; een quarts :D

het leek me toch handig om er weer eens een quarts bij te hebben dit omdat de werkklok (seamaster) in het weekend vaak stil staat en je hem dan voor een paar uur weer op gang moet helpen als ik m’n nette horloge’s niet om kan.

en na alle seiko’s eens wat anders , een citizen
dit vanwege de maat , materiaal en om toch weer’s wat anders om de pols te hebben.
het is de volgende geworden, jong gebruikt en gelukkig is de staat zoals beschreven in de advertantie “zeer netjes met alleen wat krasjes op de band” , die vallen zelfs mee :smiley:



mvrgr joost

Wat zal ik zeggen… indrukwekkend? :smiley:
Ik verwacht vandaag stiekum ook een Citizen Promaster (m’n tweede!) maar dan mechnisch.

Volgens mij een hele grote jongen, Toch ?

Ik ben normaal niet zo voor die ana-digi’s maar voor deze Citizen maak ik graag een uitzondering.

Heb je de gebruiksaanwijzing al helemaal doorgelezen ? Voorzien van allerhande snufjes ?

Veel plezier ermee.

Je hebt monsters en je hebt … :D:D:D

Veel plezier met je nieuwe aanwinst, ik vind het een schitterende klok.

Ruud

Brrrrrrrrrrr

ik vind hem wel “stoer”!

Mooi apparaat.

eeeehh, die eend, is dat zo’n trilding :smiley:

bedankt voor jullie reacties,

ik moet toegeven , ik ben naar de winkel geweest om te kijken of ie nu mooi of … en ik moest er even naar kijken voor ik het zeker wist.
en de eend kan maar 1 ding en das stil zitten :smiley:

Ik dacht even iets te herkennen:

ROTFLL

heb ik toch de verkeerde eend gekocht, die van jou kun je meteen als winder gebruiken :wink:

op-winder bedoel je…

precies, ipv winder , watchwinder maar dan niet voor de quartz natuurlijk;)

ik corrigeerde je niet hoor, ik wilde je aanvullen; op-winder in de multifunctie van het woord! aangezien de citizen ook een multifunctie is.

ik vind hem super en het horloge is ook mooi

dat dacht ik al, maar ik vond winder in mijn tekst ook een beetje vreemd staan dit omdat de nederlands en engelse uitleg net even anders is.

Stoer hoor…

mooi horloge.

p.s ik wil ook zo´n eendje :slight_smile: