Nieuwe aanwinst een Seiko hebbedingetje

Ik zag Master-fan zijn nieuwe Seiko aanwinst, en ik was gelijk gecharmeerd van het model(bandje, wijzerplaat, glazen achterkant en de wijzers).
Dus heb ik de Seiko-expert(Robbie409) gevraagd of hij aan dit model kon komen maar dan in het zwart(Seiko 5 Military SNK809).
En ja hoor hij heeft ze op voorraad en is ook nog eens goedkoper dan de aanbieders op MP/Speurders. Dus de keuze was snel gemaakt:D

Foto’s volgen zodra ik hem binnen heb, tot die tijd zullen jullie het moeten doen met deze foto of naar de topic van master-fan kijken :wink:

leuk ding heb je daar :stuck_out_tongue:

Mooi hoor ik vind zo`n rode secondenwijzer ook altijd zo mooi.
Hoe verstel je datum en de dag eigenlijk zodat ze “gelijk” komen?

kroon een stukje uittrekken , en rechts om voor de datum en links om voor de dag.

leuk klokje

Hij is vandaag binnen gekomen. Hij ziet er in het echt zelfs beter uit dan op de foto’s, goeie maat ook. Rob wederom bedankt voor de uitstekende service(tu) .

Nu de pictures: (het zijn er veel , maar ik wil graag mijn nieuwe SE k800i uitproberen:P.

Mooi klokje zeg! Vooral het feit, dat hij een glazen kastbodem heeft, vind ik bijzonder. En trouwens mijn complimenten voor de foto’s. Die telefoons van tegewoordig worden ook steeds beter!

Heel stoer, van harte. :smiley:

Mooie foto’s ook, en dat nog wel met een telefoon genomen.

Veel plezier met het horloge én de telefoon. :smiley: