Pfff gelukkig, hoeft de laptop nog niet weg
Heb een beetje rondgegoogled, is geen goedkope duiker maar ik durf te zeggen dat hij minstens zo mooi is als een DSSD…
Het is en blijft een prachtige klok…(tu)(tu)(tu)
Maar wat is er mis met de stalen band? Ben ik benieuwd naar. Ooit, namelijk, wil ik tot de aanschaf van deze superklok overgaan, dus alle info is welkom!
Het is en blijft een prachtige
klok…(tu)(tu)(tu)
Maar wat is er mis met de stalen band? Ben ik
benieuwd naar. Ooit, namelijk, wil ik tot de
aanschaf van deze superklok overgaan, dus alle
info is welkom!
Dick
Paar dingen die me tegenstaan:
links zijn niet geschroefd maar met pennen
sluiting is te dik en ziet er niet mooi uit wanneer je extensie beetje open hebt. Houd meer van een oplossing zoals bij Rolex
hij is wat te dun voor de (hoge) kast. Wordt allemaal wat ‘flimsy’
Je vergelijk van de sluiting met de nieuwe rolex is niet geheel eerlijk. Het heeft Jaaaren geduurd voordat een gerenommeerd merk als Rolex een keer met een fatsoenlijke sluiting/ band op de proppen komt. En dat terwijl vanuit Japan (Citizen en Seiko) al jarenlang dergelijke oplossingen bood.
Ik geef toe. De nieuwe Rolex sluiting is héél fijn en overtreft zeker.
De mm300 sluiting is dik, ziet er niet uit als je hem een tandje of wat open zet. Is wel van Titanium. De stalen band vind ik weer wel mooi afgewerkt. Oké, geen schroefjes, maar eenmaal op maat is dat niet meer van belang.
Ja dat kan ik mij voorstellen. Dat Seiko nog steeds vasthoudt aan pennen ipv schroeven…al zijn ze de enige niet!
Het wordt hoog tijd dat Strapcode met zijn variant van de MarineMaster-band komt…
Bedankt Tom!
Dick
Tom Koerts Schreef:
Dick V Schreef:
Het is en blijft een prachtige
klok…(tu)(tu)(tu)
Maar wat is er mis met de stalen band? Ben ik
benieuwd naar. Ooit, namelijk, wil ik tot de
aanschaf van deze superklok overgaan, dus alle
info is welkom!
Dick
Paar dingen die me tegenstaan: