Nieuwe aanwinst (eerste automatic)

Beste horloge liefhebbers,

Gisteren teruggekomen van mijn vakantie(Zwitserland) en het staat bekend voor … juist.
Dit is mijn eerste automatic en ik ben zo blij met dit horloge. Ik zocht naar iets betaalbaar en het werd mijn favoriete Tissot PRS 516.

25 likes

Dat is een hele mooie. Van harte!

Hoppa … ik heb door de vakantie meestal geen budget meer over voor zoveel moois. gefeliciteerd !

BTW je weet hoe je de datum moet verstellen ??

dat is wel ff een dingetje want zodra je dat bij de verkeerde wijzerstand doet
sloop je het datummechanisme.

grt. Gerard

Ik heb net de datum goed gezet. Wat me opvalt bij Zwitserland is dat gigantisch veel Chinezen zijn. Ze kopen alleen maar dure horloge modellen. Ik dacht waar halen ze alle geld vandaan. Het lijkt of ze 50 ℅ korting krijgen. Bizar.

1 like

Ah, een PRS516 van de nieuwe 2016 serie; de eerste die ik hier zie op het forum.
Prachtige aanwinst; veel plezier ermee!

Gave aanwinst! Proficiat!

Mooie aanwinst!
Leuk horloge van een mooi merk met een eigen “gezicht”

Mooi horloge, gefeliciteerd :+1:

Nice, mooie aanwinst en iets wat ook nog op mijn verlanglijstje staat (horloge kopen in Zwitserland!). En met Tissot kan je niet verkeerd gaan, hier ga je veel plezier van beleven! :thumbsup:

Prachtige Tissot weer, veel plezier ermee!

Kijk, dat zijn de betere souvenirs :slight_smile:

Veel plezier ermee!

Ik vind 'm ook mooi. Sowieso wel een zwak voor Tissot. Enjoy!

Gefeliciteerd!!!
Die mag er wezen.
Veel draagplezier!!!

Gave klok hoor!! Ik heb in juni in Zwitserland een familielid aangeschaft. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Super gave klokken van Tissot. Fotogeniek vind ik ze niet, want in r’eal time’ zo ontzettend veel mooier!

Veel draagplezier van je Tissot.

3 likes

Mooie aanwinst. Veel draagplezier.

Waarschijnlijk zijn het Chinezen uit China. Die zijn zeer vermogend en kopen alles wat los en vast zit. Daarnaast is het goedkoper om in het buitenland te kopen vanwege de belasting op luxe goederen in China. Een enkele verkoopt de producten in China door om wat bij te verdienen.

Grindelwald? :wink:
Ook een mooie aanwinst!

1 like

Heel goed gezien, met de Eiger op de achtergrond. Fantastisch vertoeven daar altijd. :smiley::wink:

1 like

:scream:

2 likes

Vroeger als kind veel geweest, prachtige plek inderdaad.:thumbsup:

1 like

Mijn beste,

Klasse. :+1:
Veel draag-genot!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink: