Nieuwe aanwinst: eerste Omega!

De geplande Breitling ging helaas niet door, de verkoper kwam niet opdagen bij de afspraak. De Omega viel bij aankomst enorm tegen. Hij was veel kleiner en lichter dan verwacht. Het gewicht komt overeen met dat van een digitale casio, totaal anders dan bijvoorbeeld mijn Breitling, wat een zwaar en stevig ding is. Ik heb dus een bandje gekocht met als doel hem zo snel mogelijk weer te verkopen.

Toen het bandje vandaag binnen kwam was ik op slag verliefd: met de NATO toont hij groter en het olijfgroen kleurt perfect bij het vergeelde tritium. Ben er nu erg blij mee!

Gefeliciteerd met deze aanwinst.

Verrek dat is de speedmaster van marktplaats :smiley: was je me net een slag voor haha. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

haha was jij degene die €850 had geboden?

Bedankt voor de felicitaties, kan nog steeds niet geloven dat ik een Speedy heb gekocht, kijk de hele dag al naar m’n pols.

Supermooie combi! Gefeliciteerd!

Nee, dat was ik niet. Ik bied nooit op marktplaats, ik bel/mail altijd :wink:

Een fantastisch mooie klok hoor, maar wat een vreselijke foto zeg!! Een toycam van de Intertoys van 10 jaar geleden ofzo?

Maarre, proficiat met je prachtige aanwinst.

Hahaha, nee een iPhone 4s zonder glaasje voor de camera, viel er ineens vanaf.

Prachtig horloge. Als ik moest kiezen tussen een drukke Breitling of zo’n Omega dan koos ik ook voor de Omega.

Is toch toch meer mijn smaak. ( sorry Breitling fans) :sunglasses:

BygoneTime Schreef:

Een fantastisch mooie klok hoor, maar wat een
vreselijke foto zeg!! Een toycam van de Intertoys
van 10 jaar geleden ofzo?

Maarre, proficiat met je prachtige aanwinst.

Ik dacht dat mijn bril beslagen was! Proficiat met de aanwinst! Toppertje!

Mooie klok
proficiat

Henkjan91 Schreef:

Hahaha, nee een iPhone 4s zonder glaasje voor de
camera, viel er ineens vanaf.

Tja, made in China :+

gefeliciteerd!
gelijk een mooie ook!

Gefeliciteerd met de mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

Gr. Wouter

Top aankoop! Veel plezier (tu)

Proficiat!

Tja, een klokje moet je ook om de pols doen om em 't best te waarderen :wink:
Staat em goed die toolband (tu)

Mooie aanwinst hoor. Ik heb er altijd al 1 willen hebben, maar meer omdat het zo’n icoon was dan dat de schoonheid ervan me zo kon bekoren. Toen ik hem had heeft hij het dan ook niet lang uitgehouden. Mijn MK II, heb ik daarentegen nog steeds :slight_smile: Veel plezier ermee!

Lekker dan! Ook een van de mooiere (tu)

Mooi man! Een ware klassieker (tu)

Gefeliciteerd, een echte classic.