Nieuwe aanwinst en band vraagje

Goeiedag allemaal.

Hierbij een paar foto’s van mijn nieuwe aanwinst. Ik heb ook een vraagje omdat de stalenband 1 link te kort is dus wie weet waar ik, of een extra link, of een leuke stalen band van seiko kan halen.



Hier 2 foto’s van de stalenband.

Ik wacht jullie reacties af:D

Ik vrees dat een nieuwe band vinden vrij moeilijk zal worden.
Kijk maar naar de bevestiging aan de kast. Maar misschien kunnen de Seiko verzamelaars hier je verder op weg helpen.

hallo flippaindo

met het bandje kan ik helaas niet verderhelpen, misschien naar de rikketikbeurs!

Wel een prachtig horloge!

Dat is een apart model! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst(tu).

Ja, dat het een aparte band is was ik al achter hehe. Ik zag op ebay dat ze van die universele verlengstukjes verkopen. Iemand ervaring met die verlengstukjes?

En bedankt voor de reacties.

Ik heb geen schakel voor je, maar moet je toch een complimentje geven voor deze klok.

Een zeer apart en mooie seiko profiat met deze aanwinst
Mischien kan je de nummers etc die op de achterkant van jouw horloge
te zien is ook hier op het forum vermelden of deze bij de seiko importeur te vermelden mischien dat je dan meer kans maakt het compleet te krijgen
anders raadt ik je aan om in october naar de rikkerik beurs te gaan en
contact te zoeken met robbie die is met seiko zeer bekent
succes ermee

Die schakels lijken erg op monstersband-schakels.

Als je in de buurt van Hilversum komt moet je maar eens langskomen, kunnen we passen.

Afhankelijk van de sluiting van de band kan er vaak wel een universeel verlengstukje tussen. Dat stukje zet je dan zeg maar tussen de band en de vouwsluiting.

Mooi hoor, die vintage Seiko Chrono’s!
Veel plezier ermee.

Groeten,

Martin

Mooie klok ! Op E-bay komen vaak bandjes langs, regelmatig in de gaten houden dan maak je denk ik een goede kans.

Bedankt voor de reacties.

@Robbie
Ik kom bijna nooit in Hilversum. Ik mail je even.

@jurgen
Ja, ik heb liever geen universele, liever gewoon origineel. Maar als er niets op zit dan maar universeel linkje erbij.