Nieuwe aanwinst en een nieuw overzicht van de collectie!

Na gisteren mijn nieuwe Hamilton Khaki Field Automatic ontvangen te hebben, heden de Seiko SNZF17K1 mogen ontvangen:D Ik heb dit horloge gekocht bij Rob (Monsterwatches). Super snelle en goede service, bedankt Rob!! Ik had geen beter weekend kunnen wensen met twee nieuwe aanwinsten. Daarnaast is de Tissot, welke ik in de collectie had vandaag verkocht, dus die is ook weg!! Ik ben dus druk bezig geweest dit weekend;)

Even wat betreft mijn laatste aanwinst de Seiko SNZF17K1. Ik was aanvankelijk van plan om de Seiko SKX009 te kopen, maar na dit horloge in het echt gezien te hebben vond ik de bezel te grof/dik. Ook de kleuren vond ik tegenvallen, waardoor ik weer naar een zwarte wijzerplaat en een zwarte bezel ben gaan kijken. Zodoende ben ik op het internet gaan speuren naar een Seiko (duiker) met een zwarte bezel en een zwarte wijzerplaat. Na enig speurwerk ben ik de SNZF17K1 tegengekomen en ik wist meteen dat dit het moest worden:D!!

Op de foto’s ziet het horloge er al geweldig uit, maar in het echt is ie vele malen mooier. Het geheel klopt gewoon! Hieronder een aantal foto’s van de Seiko.

Voor degene die nu het overzicht kwijt is van de huidige collectie hierbij twee leuke foto’s;)

Explore EES8 Explore EES8

De collectie is voor nu compleet en ga ik de komende maanden lekker genieten van al mijn nieuwe aanwinsten en de overige horloges uit de collectie. Verder heb ik al een nieuwe doelstelling voor dit jaar. En dat is het aanschaffen van een Rolex Explorer 1, of een Rolex Oyster 11600 met de blauwe wijzerplaat. Dat wordt de komende maanden weer sparen:)!!

Gr. Emre

Zeer mooie collectie heb je daar

EES Schreef:
-------------------------------------------------------. Zodoende ben ik op het internet

gaan speuren naar een Seiko (duiker) met een
zwarte bezel en een zwarte wijzerplaat. Na enig
speurwerk ben ik de SNZF17K1 tegengekomen en ik
wist meteen dat dit het moest worden:D!!

Proficiat! Je weet t misschien zelf wel, maar 100m wr is bij deze niet n officiel duikhorloge, maar heeft n duikerslook.

Bedankt Marnix, ik weet dat het geen echte duiker is ;). Al mijn horloges die zullen sowieso nooit het water zien. Ik ben tot nu toe erg blij met de SNZF17K1 hij draagt erg prettig en oogt ook nog eens of het een veel duurder horloge is. Ik ben prettig verast door dit horloge. Op de foto’s ziet het er al geweldig uit, maar in levende lijve is het vele malen mooier. Ik ben in ieder geval gelukkig met de laatste aanwinst.

Gr. Emre

EES Schreef:
-------------------------------------------------------. Ik ben in ieder geval

gelukkig met de laatste aanwinst.

En daar gaat t om. Ik dacht toch maar ff te waarschuwen voordat je de duikflessen omdoet :slight_smile:

Mooi horloge, mooie collectie en succes met sparen :slight_smile:

Beste Marnix,

Toch bedankt voor de tip;)!!

Bedankt Bert, dat gaat zeker goedkomen ik heb nu alweer zin om een nieuwe aankoop te doenX(!!

Het is echt een verslaving, echter heb ik me voorgenomen niet meer dan acht horloges te hebben dan hoef ik in ieder geval geen nieuwe horlogedoos te kopen;)

Ik wil iedere keer mijn collectie upgraden dat is het doel. De Omega zal overigens altijd in de collectie blijven daar dit horloge van mijn vader is geweest. Ik wil het later ook weer cadeau doen aan mij kinderen. Zo blijft het een erfstuk. Toch wel erg mooi, ook al is de Omega niet mijn stijl horloge

Gr. Emre