Een paar weken geleden dacht ik dat ik helemaal horloge virusvrij was. Lekker opgeruimd waardoor er een flinke kaalslag in de collectie ontstond. Ik had zelfs geen één G-Shock meer. Dat was voor mij echt een unicum. Om het forum helemaal te mijden vond ik een beetje te ver gaan omdat er altijd genoeg leuks te zien en te lezen valt. 7 jaar lid en bijna 10000 posts gooi je niet zomaar overboord. Nadeel is alleen dat je dus weer geconfronteerd kunt worden met een horloge welke je niet kunt laten liggen. Nu is het zo dat ik geen mooie blauwe sunburst in de collectie meer had en dat is nou echt mijn favoriete dial.
En ja hoor zo kwam ik het merk Barbos tegen. Na alle lovende woorden over de prijs kwaliteitverhouding kon ik me niet bedwingen. Ik had honger naar een dikke duiker. Nou dat is deze zeker. De Barbos Sea Master.
Een leuke verpakking ook nog.
Wat een brok staal zeg. Mijn linker bicep heeft kramp van het gewicht maar hij is gewoon lekker dik. Het concept van grote horloges spreekt me altijd aan en dit merk is gewoon net even anders als TW Steel of Kyboe. Het is een echte eyecatcher en ik krijg er heel veel reakties op. De prijs vind ik echt een koopje. En in de zon is hij nog mooier.
Ik heb er op de Rikketik ook een kunnen bewonderen… Ik ben niet van de Grote klokken… maar deze is een in mijn ogen geslaagde Mix van een Seiko duiker, met een snuifje Panerai
en… Blauwe Sunburst… Altijd goed… ben ik ook liefhebber van… sowieso van sunburst dials…
Misschien een domme vraag maar is Barbos het
merk?
Ken het niet!
Ja dat is het merk. Zoek ook maar even op het forum. Er is al een review van een ander model geweest. Klein zelfstandig bedrijfje. Ze zijn via ebay te koop voor een habbekrats.
proficiat, maar dit is net als vokr n AA die na zn werk elke dag naar huis langs zn stamkroeg moet lopen, n junkie waarvan zn reclassering naast n coffeshop zit… hopeloos
Fijn dat je weer “hooked” bent. Ik dacht al dat je even een vlaag van verstandsverbijstering onderging. “Welcome back kid!”.
Mooie dikke duiker trouwens, vind alleen dat merklogo niet zo mooi, met dat vierkantje d’r om. Voor de rest, TOP!