Afgelopen jaar heb ik mijn collectie een flinke upgrade gegeven. Van een Breitling colt, Tag Heuer F1, Meistersinger en Hamilton Pam Europ naar een Tudor BB, Omega Aqua Terra en een Omega Speedmaster broad arrow (plus 2x steinhart, seiko 5 en casio). 2 weken geleden heb ik van @ruudvv een mooie Oris 65 bico overgenomen. Na enkele dagen de Oris onafgebroken te hebben gedragen, merk ik dat ik de Tudor (en helaas ook de Speedmaster die ik voor het behalen van mijn studie heb gekocht) toch vrij fors vind om mijn kippenpolsjes van 16,5cm.
Daarom zit ik in twijfel wat nu te doen in mijn verzameling. Gezien mijn spaargeld nu volledig aan de kant wordt gezet voor een koop van een huis, is extra geld om bij te leggen zeer beperkt.
Een optie die ik nu in mijn gedachte heb is de Aqua terra en de Black Bay eruit en dan proberen met toch iets bij te leggen een Rolex OP 39 dark rhodium te gaan zoeken. Ik denk dat dit in de huidige markt echter lastig zal worden.
Mijn vraag aan jullie: wat zouden jullie doen en hebben jullie nog andere leuke suggesties?
Hierbij een foto van de huidige collectie: