Nieuwe aanwinst en probleempje

Afgelopen maandag mijn nieuwe aanwinst op kunnen halen in maastricht bij burger de breitling Chronomat GMT b04 in het blauw zwart. NL gelevert alle papieren compleet in nieuwstaat echt geen krasje.:~

Wel mijn 2 favoriete horloges in moeten ruilen b1 en SA maar ben echt blij met deze klok.

Echter na eergisteren en gisteren (op kantoor) gedragen te hebben stond het horloge 4 kwartier stil voor dat ik het ondekte en dit terwijl ik het gewoon droeg. Lijkt wel of hij blijkbaar niet goed opgewonden was/wordt???
Ook als je luistert lijkt het of als de rotor niet vaak rond draait of alleen maar een half rondje draait. Mischien is dit wel niks ergs maar ben het niet gewend. (bij mijn SA draaide de rotor erg veel rond als je het horloge bewoog)
Zal vandaag is contact zoeken met Burger hopelijk valt het allemaal mee

Hier even wat fotos (sorry voor de telefoon kwaliteit).

hopen dat het meevalt

ik had trouwens nooit de B! en de SA ingeruild, maar dat terzijde

Ik vind em wel mooi! Dat zeg ik niet snel over een Breitling :smiley:

Hee wat naar! Ik geloof dat ik je zelfs nog te woord heb gestaan en het horloge op de juiste tijd heb gezet. Neem even contact met Alfred of Monique op en kijk even aan wat precies het probleem lijkt te zijn (of althans welk probleem zich precies voordoet). De garantie loopt een jaar dus we lossen het zeker voor je op.

hans

aanvulling: er zit zelfs nog Breitling garantie op, dus opgelost wordt het zeker.

Leuk ding, vind het alleen niet zo mooi hoe het bandje aansluit bij de kast. Hopelijk is het probleem snel opgelost!
Doe je wel voorzichtig op de weg (voor jezelf en anderen en een eventuele boete)? :wink: Je zal maar net een foto maken en iemand aanrijden.

Gefeliciteerd met deze mooie Breitlig (tu)
Ik lees als er al een probleem is het wordt opgelost.

GR harb

Proficiat!

Maareh, laat ome agent deze foto’s maar niet zien, want volgens mij had je je aandacht niet helemaal op de weg >X

Zal vandaag even bellen voor een afspraak alvast bedankt

Dank je ben er ook echt blij mee

In mijn roes wat fotos gemaakt inderdaad niet verstandig maar kon het even niet laten :smiley:

Klopt was wel een beetje afgeleid door deze aanwinst :wink:

Wat een mooi horloge zeg!

Succes. Komt vast goed met m :slight_smile:

B1 Schreef:

In mijn roes wat fotos gemaakt inderdaad niet
verstandig maar kon het even niet laten :smiley:

Ik heb ook geregeld de drang om het te doen als ik die stoere foto’s van jullie zo zien, maar weet me gelukkig nog wel te beheersen :stuck_out_tongue:

Hoe loopt ie nu na een paar dagen? Of heb je em laten liggen om eventuele extra schade te beperken?

horloge is gisteren en eergisteren smiddags gestopt met lopen na opstarten liep het uurwerk wel weer vandaag voor het eerst volledig doorgelopen maar ga zaterdag wel terug omdat het zomaar stoppen niet mag bij zon horloge. Hopelijk valt het mee.

Dank je ben er erg blij mee maar hoop dat het probleem mee valt

Je zou eens kunnen kijken wat er gebeurt als je het horloge met de hand volledig opwind en dan draagt. Wellicht heb je te weinig beweging op kantoor :wink:

Gelijk stoppen met handmatig opwinden als het te zwaar gaat.

Te weinig beweging kan haast niet gezien ik nog nooit zulke problemen gehad heb met de superocean en de superavenger deze wonden op zodra ik het alleen al om had
Ook de goedkopere automaten hadden al genoeg aan het dragen om op te winden en de volledige gangreserve op te bouwen
Op dit moment loopt het horloge wel gewoondoor maar het is niet goed dat hij soms niet bij laad. Zaterdag ga ik terug en hopelijk wordt het euvel snel gevonden

Exact het zelfde heb ik gehad met een Tissot. Deze had ik gekocht van een handelaar. Waarschijnlijk had het horloge een tijd stilgelegen bij hem. Onder garantie heeft hij het horloge een onderhoudsbeurt gegeven en sindsdien loopt het horloge weer als een trein.

Dat zou bij mij best ook eens kunnen, gezien dat het horloge ook een tijd te koop heeft gestaan (paar maand) en niet gedragen is toen. bedankt voor je reactie