Nieuwe aanwinst en tevens Dreski horlogetip!

In mijn horloge zoektochten stuite ik op een imo wel zeer apart Casio Model. Het is geen G-Shock maar een regulier model. Het gaat om de AE-1000W. Het is een worldtimer met 5 alarmen en een 10 jaar durende batterij. Hij is er in 3 uitvoeringen. Met stalen band/zilveren kast, zwarte en antraciet kleurige kast.

Ik heb gekozen voor antraciet en plastic band. Het is geweldig leuk om de tijdzones op het kaartje te zien verspringen en terwijl je dat doet wordt de home tijd analoog weergegeven. De lay out van dit klokje is gewoon heel erg leuk. Hij is voor zo een 22 euro incl verzenden op ebay te scoren. Daarvoor kon ik hem niet laten liggen. Het glas is plexi en dus wel krasgevoelig. Maar er is niets zo leuk als hem een beurtje met displex te geven zodat hij weer mooi glimt. Ik vind hem geweldig leuk. Hier wat fotos. De LCD weergave lijkt wat ongelijk maar dit komt door de foto. In het echt zijn de cijfers allemaal egaal zwart.


Die ziet er inderdaad stoer uit.
De kleuren vind ik ook mooi.(tu)

mooi dreski…weer een leuke topper erbij, je casio verzameling groeit gestaag.
bij mij staat het ff stil, ik ben er nog niet uit wat ik mooier vind, ik vind de analoog/digitale horloges net iets meer hebben dan alleen digitaal;)

grt arie.

Gaaf ding Dreski, je bent al aardig op weg een Casioot ;)te worden. Vandaag heb ik na vier weken G-shock GA-100 weer een "gewone"Omega Seamaster om. Het is net of ik iets mis aan mijn pols. Ik moet wel uitkijken anders gaan allle niet Casio’s stof bij mij vangen, omdat ik ze minder draag. We zien het wel, voorlopig blijf ik Casio op het spoor volgen van de G-Shock’s en de Edifices.

Groeten en good luck met deze mega prijs/kwalteitscombinatie, welk merk horloge kan daar tegen op (gelijk uitnodiging om te reageren aan alle formummers
:)-D, René

Die jij hebt vind ik van deze 3 het mooist €22 is ook geen geld.
Sinds ik de GA 100 heb is tie niet meer van mijn pols geweest,
geweldig draagcomfort.

GR harb

Mooi. (tu)

Hans

(tu) weer een leuke erbij voor de verzameling, je kan binnenkort je eigen casio webwinkel beginnen;)

Lowlander Schreef:

(tu) weer een leuke erbij voor de verzameling, je
kan binnenkort je eigen casio webwinkel beginnen;)

Ik heb maar een nieuw kistje besteld. :smiley:

Gaaf dat kaartje met tijdzones, leuke klok voor dat geld.

22 euro en dan zo’n klokje. Kun je hem als Casioconnaisseur zijnde toch niet voor laten liggen. Leuk, dreski.

Heb je ook een leuke ANA DIGi kooptip Dreski?? Zoiets maar dan met wijzertjes?

Mijn beste,

Proficiat met deze wereldse verworvenheid!!
En al is deze Casio nu niet direct een horloge welke ik om de pols zal gespen,
ik vind het in ieder geval bijzonder fascinerend om die tijdzones op het kaartje te zien verspringen.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit mondiale horloge.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Bedankt voor de tip Dreski.Heb hem zojuist besteld.

Da’s een leuke aanwinst! (tu) Ik begin dit soort horloges ook steeds leuker te vinden. En voor de prijs hoef je ze niet te laten liggen.

Hoe bestaat het??? Leuk ding om mee te spelen.

hharry Schreef:

Heb je ook een leuke ANA DIGi kooptip Dreski??
Zoiets maar dan met wijzertjes?

Momenteel niet. Die vind je wel bij de G-Shocks maar dan kost het al snel 60 euro. :wink:

Cool! Met al die kleine display’s en wereldkaart doet het me aan een special ops achtig klokje denken.

Proficiat!