Nieuwe aanwinst en voorstellen

Beste allen,

Ik lees dit forum regelmatig, maar had -tot voor kort- geen reden om zelf te posten.

Sinds begin van deze week ben ik echter de trotse eigenaar van een Glashütte Original Sport Evolution Panorama Datum (hele mond vol).
Dit horloge stond al heel lang op mijn wensenlijstje. Zo lang, dat het horloge inmiddels uit productie is. Na een lange zoektocht heb ik toch een nieuw exemplaar weten te bemachtigen.

Hier de foto’s:

Mooie klok!(tu)

Geniet van je aanwinst!

Dacht even dat het appeltje op je wijzerplaat hoorde.

Groeten.

Noel.

Prachtig ding daar mag je trots op zijn
die zie je maar weinig zo.

:~

Welkom en mooi horloge veel plezier dervan

Bedankt. Genieten is geen enkel probleem. Concentreren op mijn werk daarentegen…

Ik zie het appeltje nu pas. Had even niet iets anders in de buurt om wat foto’s te maken. Mijn eigen interpretatie van een iWatch :slight_smile:

Welkom en mooie aanwinst hoor!(tu)(tu)(tu)

Heel veel draagplezier!

Ik heb de Senator Navigator in de collectie gehad. Iets andere look, maar hetzelfde uurwerk en complicatie.

Bedankt. Jaren geleden aangestoken door het horloge-virus. Destijds de knoop doorgehakt om door te sparen voor mijn droomhorloge. Plus dat ik het gevoel had dat ik het horloge echt moest verdienen en niet over 1 nacht ijs moest gaan.
Leuke is dat ik destijds ook naar Glashütte ben afgereisd om het museum te bezoeken en voor een tour door de fabriek. Zeker een aanrader!
Sinds het bezoek nog meer onder de indruk van dit merk. Wat je inderdaad veel te weinig ziet. Ook qua dealers gaat het bergafwaarts in Nederland. Vroeger nog 5 AD’s, nu nog maar 1.
Zonde, want het merk verdient meer aandacht.

Voor de liefhebbers: op de website van Glashütte kan je naast de catalogus ook een DVD aanvragen. DVD geeft een samenvatting van de tour door de fabriek.

Dank je.

Navigator is ook een prachtig horloge. Waarom ‘gehad’? Zo’n horloge doe je toch nooit weg? :stuck_out_tongue:

Welkom!

En je Glashütte is :}

Prachtig horloge ,het wachten en sparen zeker waard!
En welkom op het forum :slight_smile:

gr dirk

Welkom & gefeliciteerd met je Glashütte Original :~
Het is een prachtig merk.

Groeten van een mede GO bezitter :wink:

Schitterend horloge en welkom!

Bedankt voor het warme welkom.

Ik ben superblij met mijn GO en krijg de glimlach vooralsnog niet van mijn gezicht :slight_smile:

Mag ik vragen welke GO jij hebt?
Ik zag eerder al Brutus voorbij komen met een Navigator (met de verschrikkelijke toevoeging ‘gehad’ :frowning: ).

Leuk om te horen dat er meerdere liefhebbers en eigenaren zijn.

Welkom hier en geniet van je prachtige horloge :slight_smile:

Groet Tecco

pwessels Schreef:

Mag ik vragen welke GO jij hebt?

De PanoMaticLunar in wat GO Roségoud noemt. Maar het is niet zo roze :wink:

Dank je!
Ik kan mij jouw reactie wel voorstellen, maar het liep een beetje teveel uit de hand.
He horloge kreeg gewoon te weinig polstijd en als ie dan weer goed terecht komt, heb ik er vrede mee. :wink:

Maar onderstaande GO (hetzelfde basisuurwerk, maar dan met chronomodule) heb ik nog wel… :wink:

Mooie klok en welkom!

Mijn beste,

Van harte wekom op dit tikkende Forum.
Hét Horlogeforum waarbij de liefde voor het uurwerk, in al zijn gedaantes, met fierheid wordt uitgedragen!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Chronograaf is dan ook wel weer erg mooi.

En te weinig polstijd is weer niet eerlijk tegenover de Navigator. Dan kan je er inderdaad beter voor zorgen dat die een nieuw baasje krijgt.

Wauw, PML’s blijven indrukwekkend (tu).

Persoonlijk ben ik -eerlijk gezegd- meer fan van de Senator serie. Naast de Sport Evolution, staat nog een Senator Kalendarwoche op het wensenlijstje. Maar dat gaat wel weer even duren (:D.
Trouwens ook in GO’s roségoud. Vind ik normaal geen mooie kleur, maar bij GO neigt het behoorlijk meer naar ‘normaal’ goud. Ik noem het dan ook niet rosé, maar 'warm’goud :).