Nieuwe aanwinst en vraag over G-Shock

Regelmatig heb ik hier G-Schock horloges voorbij zien komen. De een sprak me meer aan dan de ander. Maar tot nu toe had ik nooit de behoefte om er zelf een aan te schaffen. Tot nu toe dus. Mijn vrouw zat te kijken bij de sale van de V&D en wees me op het feit dat ze ook horloges in de aanbieding hadden. Toch maar even gekeken. In eerste instantie dacht ik laat maar, maar betrapte mezelf erop dat ik toch elke keer terug klikte naar hetzelfde horloge. Vooral door de kleurcombinatie. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en besteld ( en ik had mezelf nog wel voorgenomen om juist wat horloges te verkopen) . Bij deze de plaatjes en een vraag.

Vraag:
Het valt me op dat ik de knop rechtsonder vrij stevig moet indrukken om een reactie te krijgen. Is dat normaal?

Plaatjes:

Mvg, Jacob

1 like

Waarschijnlijk met opzet zo geconstrueerd. Als een G-Shock (zonder de eerste ‘c’ erin) harde tikken krijgt, mag niet spontaan de knop bediend worden, zodat er ineens wat gebeurt op het schermpje wat niet de bedoeling is…

Ik heb mijn GW-9100 erbij gepakt; die heeft knoppen die er hetzelfde uit zien. Bij mij is er geen verschil in benodigde kracht voor de bediening van de knoppen.

ps: te gekke band aan die klok trouwens

Dat is direct wel een hele mooi e G-Shock :thumbsup:

Bedankt voor de reacties. De band is in het echt bijna nog mooier dan op de foto. Draagt erg prettig en de kleuren zijn top.

Volgens mij ben ik er ook uit waardoor de knoppen aan de rechterkant moeilijker zijn in te drukken. Ten opzichte van de linkerkant zit de beugel meer tegen de knoppen aan waardoor je bij het indrukken tegen de beugel aankomt.
Zal eens kijken of ik er wat tegen kan doen. Anders maar een keer langs bij de V&D

Grt, jacob

Mijn beste,

Kordate G-Shock. :+1:
Plausibele aankoop introductie ook!!
Leuk hoor. Geniet er van.

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Proficiat! Gave band idd en dat stugge vd knoppen zou niet horen.

Inmiddels een V&D vestiging gevonden waar ze er nog een hadden liggen.
Het bleek dat het inderdaad aan de beugel lag. Deze zat iets scheef waardoor je de knop niet helemaal kon indrukken. Ze hebben hem netjes omgeruild en ik ben weer helemaal tevree.

Groet, Jacob

1 like