Nieuwe aanwinst en vraag

Na een aantal horloges verkocht te hebben, heb ik (eindelijk) een Omega Speedmaster van iemand overgenomen! Zie hieronder. Aangezien ik geen liefhebber ben van stalen banden, wil ik er een mooie leren voor kopen. Wie heeft suggesties?

Explore Ricardo2801

Gefeliciteerd met je aanwinst!

Leren NATO?

Afhankelijk van je polsomvang vind ik hem met een normale leren band te klein ogen.

Van harte met je mooie aanwinst!
Heel veel draagplezier!

Probeer eens een donkerbruine band; dat kleurt doorgaans erg goed bij een zwarte/donkergrijze wijzerplaat.

Jups… donkerbruin suède ofzo i.i.g niet hoog glimmend leder
en het uiteinde van de band recht niet in een punt eindigend.

en gefeliciteerd nog (tu)

Ik vond zelf bruin (of cognac) ook het mooist staan op mijn Speedmaster. Een rally - en zeker die van DB10 - vind ik ultiem.

Brutus Schreef:

Van harte met je mooie aanwinst!
Heel veel draagplezier!

Probeer eens een donkerbruine band; dat kleurt
doorgaans erg goed bij een zwarte/donkergrijze
wijzerplaat.

Bedankt, er zitten mooie suggesties tussen. Ik zal de afbeeldingen naast elkaar zetten en een keuze maken!

ik heb zelf een combinatie van een zwarte wijzerplaat
chroom kast met een zandkleurige textielband daar is ook niks mis mee

Speedie met een bruine leren band kan goed, Clooney ging je voor in The American.

Carpe tempus Schreef:

Jups… donkerbruin suède ofzo i.i.g niet hoog
glimmend leder
en het uiteinde van de band recht niet in een punt
eindigend.

en gefeliciteerd nog (tu)

Helemaal mee eens!

Ik heb bij mijn moonwatch een donkerbruine band van iets ruwer leer. Ook een zandkleurige suede band erop gehad. Ook mooi, maar wordt snel viezig.

Prachtige klok, gefeliciteerd! (tu)

Ik zou m ook op donkerbruin proberen…

Ik heb er een bruine en een zwarte band op gezet;

Maar staal vind ik ook mooi…

proficiat! hoewel ik de mijne meestal op staal draag, staat ie idd niet verkeerd op n chique aligator. en vergeet die leuke skylab/nasa bandjes niet

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1796132

Leuk draadje heb je daar. Ik denk dat ik er wel uit ben: het wordt waarschijnlijk een donker bruine, niet te glimmende band. Zodra deze er aanzit, zal ik nog wel een fotootje posten.