Nieuwe aanwinst....en wat voor één

Ik ben jaloers

gr Pieter

Nou, daar is ie dan! Mooie klok, mooie wijzers en mooi kleurgebruik.

Gefeliciteerd met deze aanwinst dreski!

Knappe klok, Dres !
Zeg, nu heb je toch al een CONTAINER nodig voor al je klokjes ! :smiley:
Een “gewoon” horlogekistje voldoet toch al lang niet meer ? :wink:

Geef ons eens een tip hoe “verkoop” je dat allemaal aan je vrouw ???

( Zoveel klokken, een aan zulk een tempo aankopen; die van mij stond al lang met de deegrol klaar… )

fijn dat ik niet de enige ben die moet vaststellen dat “mevrouw” niet zo opgetogen is met de hobby marc-B1-)

Marc-B1 Schreef:

Knappe klok, Dres !
Zeg, nu heb je toch al een CONTAINER nodig voor al
je klokjes ! :smiley:
Een “gewoon” horlogekistje voldoet toch al lang
niet meer ? :wink:

Geef ons eens een tip hoe “verkoop” je dat
allemaal aan je vrouw ???

( Zoveel klokken, een aan zulk een tempo aankopen;
die van mij stond al lang met de deegrol
klaar… )

Ik heb een hele lieve vrouw en zolang ik mijn hobby financier met af en toe een verkoop of pokerwinst is er helemaal niets aan de hand. En ze heeft zo haar eigen hobby. Tassen en sieraden en daar financier ik ook wel eens iets bij. :wink: Er gebeurde wel iets vreemds want dit is het eerste horloge wat ze heel mooi vond. :smiley:

Overigens zijn er een heleboel klokjes weer weg hoor. Ik maak wel weer eens een update.

Overigens had ik een paar weken geleden een koper die afhaakte voor een aankoop met als reden dat zijn vrouw het niet goed vond. Ik kon mijn lachen niet inhouden aan de telefoon maar prijs me zeer gelukkig met mijn gezin.

Schitterend!
Zou het aan het weer liggen? Ineens komen de nieuwe aanwinsten weer…
Jur

Ff snel geklikt nog en er was er één die wel mooi gelukt was.

Idd mooie foto, die doet em recht!

Ja Dreski dat is een heeeele mooie Seiko. ik heb hem al eens voor een etalage staan bewonderen. Gefeliciteerd. Veel plezier er mee, niet zo snel weer verkopen deze bjoetie!!

Vraagje: staat de dagwijzer niet iets te hoog, of is dit optisch bedrog??

Groet,
Arno.

kopt dat hij iets te hoog zat. Ik heb hem even een rondje laten maken en nu staat hij beter.

Mooie aanwinst Andre (tu)

Een paar vraagjes:
Is hij rose verguld en zo ja hoeveel micron.
Waar staan die letters M en W voor op de gangreseveaanduiding ?

In ieder geval veel draagplezier…

Ik dacht dat hij 10 Micron was verguld. De power reserve meter geeft aan hoeveel dagen reserve je hebt. De W staat voor een week en max kan hij dus tot een maand. Wanneer je hem opwind zie je in realtime hoeveel gang reserve je opbouwd. Daarna gaat hij naar de nulstand en tikt hij langzaam omhoog. Erg leuk. Het is net of je gas geeft wanneer je hem opwind. Hij wordt tevens automatisch opgewonden.

Mooie aanwinst!

Die zal je toch wel in je collectie houden :slight_smile:

Marco Schreef:

Mooie aanwinst!

Die zal je toch wel in je collectie houden :slight_smile:

Reken maar! :slight_smile: