Nieuwe aanwinst....en wat voor één

Ja eindelijk is hij binnen. Ik moest gisteren twee nare uren overbruggen nadat ik een telefoontje kreeg dat hij was bezorgd. De Seiko Velatura Kinetic Direct Drive. Wat een klok! Hij overtreft al mijn verwachtingen. Wat opvalt is het enorme draagcomfort in vergelijking tot de groote van het horloge. De rubberband is licht voorgevormt en de kast licht gebogen zodat hij echt perfect zit. Het is jammer dat het 3D effect van de wijzerplaat op de fotos niet te zien is. Het lijkt of de indices in het luchtledige zweven. Dit geeft een heel apart effect. Het is nog vroeg dus het licht was nog niet optimaal. Ik zal bij mooi weer en wat meer tijd nog eens wat mooiere plaatjes schieten maar hier zijn er toch al een paar. Ik ben heel erg blij. :wink:



Ziet er goed uit!

Veel succes ermee.

Gr,

Ron.

Mieters, wat een stoere klok! (tu) Geniet ervan, Dreski!! :slight_smile:

Wat een gave brok techniek!
Fors, maar niet té, en de kleurstelling, goud en zwart spreekt me wel aan. Ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent.

Veel draagplezier, maar dat zal wel lukken.

Groeten,

Martin

Pracht horloge!!

Staat nu ook op mijn lijstje :slight_smile:

Ziet er goed uit (tu)

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwe aanwinst.
Een AAN-WINST die er zijn mag. Wat een prachtig horloge is deze ‘Seiko Velatura Kinetic Direct Drive’.
Een horloge van grote klasse. Prachtig design, een schitterende horlogeband en een kleurstelling welke de chique uitstraling extra benadrukt. Een collectioneur waardig. Mijn complimenten!!

Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit schitterende horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Heel mooi dreski, heel mooi!

mooooooooi echt mooi veel succes ermee

Prachtig Dreski! Echt een knap staaltje werk van Seiko!

Geniet van het dragen en doe dat in blakende gezondheid!

Prachtig horloge en zoals je zelf al zegt in het echt nog een stukkie mooier door de diepte werking in de wijzerplaat. Een prachtig stukkie Seiko horloge techniek voor, als je het mij vraagt, een lage prijs.

Daar moet op gedronken worden…prachtig:)-D

heel mooi je nieuew aanwinst ziet er geweldig uit.

de fotos zijn ook heel mooi.

veel kijk en draag plezier er mee.

gr sjon

Mooi horloge. Veel gegevens zichtbaar en toch niet te druk.
En je weet met Seiko; het geeft de juiste tijd weer :wink:

dit is een seiko die ik wel zou zien zitten!

prachtig ik heb hem gisteren ook even gepast maar geweldig super klok en eenprachtige serie de velatura maar deze uitvoering springt er zeker uit ik ben zeker onder de indruk veel draagplezier hou ons op de hoogte van zijn prestaties gr hans

Mooi horloge! Dragen die handel!

Wauw…

Wel dreski… Gefeliciteerd met dit mooie sportieve horloge(tu).

Bedankt voor de reakties. Ik moet er steeds naar kijken maar weet daarna niet hoe laat het is. :smiley: