Nieuwe aanwinst(en)

Nadat ik me vorig jaar Augustus had aangemeld met een vraag over replica’s ben ik gaan inzien dat dit toch niet helemaal de juiste keus is hahaha…

Binnen een maand m’n replica’s verkocht en een 2de hands Alpina Avalanche aangeschaft

Explore Igor Erkens

Na deze een tijdje te hebben gedragen was het tijd voor wat anders.

Sinds vorige week weer eens een hele nieuwe gekocht…

Explore Igor Erkens

En voor alle zekerheid maar meteen een “werk” horloge…

Het horloge virus is weer helemaal terug :slight_smile:

PS laatste 2 plaatjes zijn van het net aangezien ik een nieuwe gsm heb en nog geen idee heb hoe ik ze op de pc krijg

Voorlopig dus tevreden :~

Die Alpina ziet er gaaf uit!

Was ook heel gaaf.

Zag je ook niet veel.

Eigenlijk ook wel beetje spijt van maar ja is iets leuk voor terug gekomen.

Proficiat met je recente aanwinsten! Net als je laatste plaatje: een mooie start van hopelijk nog een hele lange rit.

En dan nu de real life foto’s :slight_smile:

Viel me na aanschaf van de TW Steel pas op dat ze nog meer speciale edities hebben uitgebracht (Mick Doohan, Dario Franchetti, Emmerson Fittipaldi etc…)
Ik kom het merk hier niet zo heel veel tegen op het forum.

Zijn er wel forummers met TW’s ?

Leuke aanwinsten, maar die alpina had ik niet weggedaan!

Mijn beste,

Goed bezig Igor!!
Geniet dan ook met volle teugen van deze Real Life horloges.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

ondanks de AP/hublot invloeden heb ik deze couldhart edt. TW stell altijd een leuk horloge gevonden qua looks

Igor Schreef:

Zijn er wel forummers met TW’s ?

ik heb dr wel n paar voorbij zien komen, dus vast wel.

Die TW mag er inderdaad wezen, maar die Casio streelt mijn loophart wel :slight_smile: Die man ernaast is 400 m olympisch kampioen Jeremy Wariner. Mooie collectie!

Is althans een van de goedkoopste G-shocks die er zijn :wink:

Veel draagplezier! (tu)

Hier heb ik ook nog een TW Steel liggen. Krijgt weinig draagtijd, maar mag niet weg van m’n vrouw…:wink:

Die Casio vind ik een leuk horloge. Maar het is geen G Shock. Een Alpina wegdoen om een TW Steel te kopen, komt op mij als horlogeliefhebber nogal onlogisch over. Maar als jij er blij mee bent, gefeliciteerd!:slight_smile: Er is hier op het forum een handjevol TWS aanwezig. Maar TWS zal nooit een heel erg geliefd en populair merk worden onder horlogekenners, zoals het onder ‘gewone consumenten’ natuurlijk wel is. Over het waarom kun je het e.e.a. lezen als je in de zoekfunctie op dit forum zoekt op TW Steel. Veel plezier nog van je nieuwe aanwinsten.

Ik vind die goedkope Casio’s en G-Shocks heerlijk. Helaas mag ik ze niet meer aanschaffen van vrouwlief :smiley:

Igor Schreef:

Is althans een van de goedkoopste G-shocks die er
zijn :wink:

Owww…het is idd geen g-shock
Foutje!
Ja de Alpina was 2de hands aangeschaft en had de nodige krasjes etc.
Wilde een nieuwe aanschaffen en dan ook gekeken naar een nieuwe Alpina echter ligt deze flink boven mijn budget.
De TWS kon ik redelijk goedkoop bemachtigen en vind 'm zelf geweldig :wink:

Dat is het belangrijkste, daarom geniet ervan!(tu)

Igor Schreef:

Owww…het is idd geen g-shock
Foutje!
Ja de Alpina was 2de hands aangeschaft en had de
nodige krasjes etc.
Wilde een nieuwe aanschaffen en dan ook gekeken
naar een nieuwe Alpina echter ligt deze flink
boven mijn budget.
De TWS kon ik redelijk goedkoop bemachtigen en
vind 'm zelf geweldig :wink: