Terug van weg geweest. Sinds mijn eerste topic niet echt actief meer geweest ivm het verkrijgen van een nieuwe functie bij mijn werkgever.
Hiervoor heb ik mezelf een klein cadeautje gegeven. 2 maanden geleden was ik op vakantie in Tenerife waar ik mijn eerste duurdere horloge kocht, een Seiko Presage 60’s.
Echter stond ik daar in de vitrine te gluren en zag ik ook een leuke Seiko 5 Limited edition staan. Deze had ik niet gekocht, maar is de afgelopen tijd wel door mijn hoofd blijven spoken.
Nu is mijn zusje in hetzelfde plaatsje en heb ik haar langs de juwelier gestuurd, en verrekt, ze hadden ‘m nog liggen. Omdat ik al “klant” was, kreeg ik zelfs nog 10% korting!
Mijn nieuwe aanwinst:
Seiko 5 Brian May Limited Edition
Nr 03479 van 12.500
Het is een apart horloge, maar ik houd er van!
Het horloge is geïnspireerd door / met Brian May. Hij draagt al 40 jaar Seiko’s. De doos is als gitaarcase gemaakt, de dial is geinspireerd door de gitaar die Brian May samen met zijn vader heeft ontwikkeld. En er zit zelfs een leuk goud muntje bij. Brian May speelde met een goud muntje in plaats van een plectrum.
Hebben jullie onlangs nog leuke toevoegingen gehad aan de collectie? Ik zie ze graag hieronder verschijnen!
Leuk horloge, gefeliciteerd ermee.
Je kunt het je misschien niet voorstellen maar zowel het horloge als het bijbehorende verhaal zijn hier al wel redelijk bekend, want hé, je zit hier wél op het horlogeforum hé,.