NIEUWE AANWINST(EN):)

Beste Forumleden,
Na alle(gezonde) drukte rondom de geboorte van onze dochter Dian,was er ook weer wat tijd over om eventjes op het internet bij e-bay te neuzen en tja…dat eventjes neuzen werd al gauw eventjes bieden en…jullie raden het al…tot 2 keer toe BINGO!!Vrouwlief kon niets anders doen dan zuchten en met de belofte om voorlopig NIET weer op e-bay te kijken sloot ik het internet af.
…Over 2 week denk ik in huis:)Enicar 25 juwels automatic.en hier een Tissot visodate seastar
Eigen foto,s volgen nog!

Mvg Dennis

prachtige aanwinst maar ik herken de zucht van je vrouw ook gebeurt hier ook dikwijls geniet ervan gr hans

Mooie aanwinsten! Gefeliciteerd.

Ik heb zelf ook twee Enicars via E-Bay gekocht, en ben er zeer tevreden over.
De kwaliteit van het uurwerk schijnt erg goed te zijn. Die van mij lopen in elk geval prima op tijd.

En wat die vrouwen betreft, die doen zelf precies hetzelfde met kleren, gewoon terugzuchten :smiley:

Groeten,

Martin

Mijn beste,

Proficiat met deze twee horloges.

Je hebt wederom weer twee fraaie horloges in de wacht weten te slepen, waarvan ik de ‘Enicar 25’ net iets mooier vind dan de ’Tissot visodate seastar’.
En wat je vrouw betreft;

een,

doet wonderen. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Gefeliciteerd met deze aanwinsten, Dennis! Vooral de Enicar is erg fraai.
Nu maar wachten op de post;).

Groeten, Tom Vreeken.

Mooie klokjes, vooral de Enicar spreekt me aan.

Groet,
Alex

Leuke horloges! (tu) Die Tissot vind ik fraai. En die Enicar? Altijd prijs! Ik heb trouwens exact dezelfde, maar ik heb er een zwarte leren band aan gezet. Prettig horloge om te dragen. (tu)