nieuwe aanwinst(en)

Na lang wachten dan eindelijk in handen, de panerai088 GMT 44mm, hij overtreft eigenlijk al mijn verwachtingen, en vind hem werkelijk super… ik weet vast wat ik woensdag draag… daar mijn ega helaas ook een smaak krijgt voor horloges, kwam er ietwat onverwachts een cartier tank francaise bij, een limited edition met een blauwpaarlemoer plaat (een dronken oester denk ik… :slight_smile: meteen maar wat plaatjes geschoten…

Hoi Niels,

Gefeliciteerd met dit icoon. Ik was nooit zo’n Panny liefhebber, maar ga ze toch steeds meer waarderen. Zeker door de wat ‘meer gevulde’ wijzerplaat, met de contrasterende kleine seconde is dit toch een zeer fraaie klok.
Ik moet alleen nog een beetje aan die kroonbeschermer wennen, maar dat komt vast wel een keer :slight_smile:

Ook je vrouw heeft er een zeer stijlvolle klok gevonden.

Beide veel draagplezier gewenst.

Groeten,

Martin

Vet! (tu)

Mooooi. Die Panerai is fraai ding zeg(tu). Een hele stoere klok! Over de Cartier kan ik niet zoveel zeggen. Maar het lijkt me een prachtig horloge voor je wederhelft:)

mooie panerai

die cartier heeft mijn ega ook (witte plaat leren band)

Hele mooie panerai! Beide veel plezier ermee!

Mijn beste,

Van harte gefeliciteerd, met deze nieuwe verworvenheden op het gebied der ‘Haute Horlogerie’.
Wat moet dat een euforisch gevoel geven jij en je wederhelft, allebei zo’n bijzonder fraai horloge.
Ik wens jullie dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze majestueuze horloges.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

ben ik helemaal met je eens dat was ook de reden dat ik voor deze klok koos,naast dat ik helaas redelijk wat door tijdzones reis en dan de gmt wel makkelijk vind, hij is idd redelijk “rijk” op de plaat, de “declick” zal idd iets zijn wat je of mooi vind of spuuglelijk…

we gaan ze zeker mer veel plezier dragen :wink: