nieuwe aanwinst(en)

Gisteren gebeld door me huisdealer de bestelde nieuwe klokken zijn binnen zaterdag ophalen… ik heb 2 certina’s besteds (kon niet kiezen).

http://www.certina.com/Collection/Gents/SPORT-Classic/DS-First/C541-7184-42-67.aspx?pi=0

http://www.certina.com/Collection/Gents/SPORT-Classic/DS-First/C115-7184-42-67.aspx?pi=1

verder morgen naar ijmuiden… (ook 4 klokken in bestelling) als ik alles heb, volgen de foto’s…

Zo hé, zeker geld teveel om 2 bijna identieke klokken te kopen :slight_smile:
En ook nog 4 klokken erbij, 't kan d’r af hoor :wink:

Mooie klokken, veel plezier ermee!

Vanwaar deze verzamelwoede?? Altijd al geinteresseerd geweest in horloge’s??

Mensen ik zal wat over mezelf vertellen al ben ik al jaren een trouwe kijker en verzamelaar op het forum. Ik heb altijd al het horloge virus gehad maar nu de laatste maanden is het weer wat extreem geworden. Door een klote tijd ben ik enkele jaren gevlucht in me werk (chauffeur internationaal) en heb redelijk wat geld verdient en dat betaald zich nu uit in een aantal aankopen. Ik verteerde verder bijna nooit wat muv van mijn vaste kosten van me huis, maar de laatste maanden heb ik het horloge verzamelen weer opgepakt kortom door dat ik nu weer meer tijd heb, (voorheen werkte ik meer dan 90 uur in de week zonder internet) Ik was de hele week van huis maar ben nu weer dagelijks thuis want ik ben bij een nieuwe baas begonnen want ik leefde als een zombie en dat wilde ik niet meer. Ik kijk dus weer elke dag op het forum en koop zo nu en dan wat nieuw en ook gebruikt, gewoon omdat ik dat mooi vindt. Ik heb vandaag voor het eerst wat klokken te koop gezet mede omdat ik een deel van me verzameling wil vernieuwen. Ik bezit nu ongeveer 24 klokken maar morgen en zaterdag komen er weer wat bij dus ik dacht wat van de hand doen en weer wat aankopen erbij werk verfrissend. Ik wil nu van me tijd genieten (met klokken). Verder geniet ik van al het nieuws dat over horloges gaat. Dennis

Een hele goede instelling. Geld moet rollen. Zeker als het geen geleend geld is.(tu)

Geef je groot gelijk.

gr Ron

Mijn beste,

Saensgroen, ik heb met bewondering naar je te verwachten nieuwe horloge aanwinsten gekeken.
Maar ik heb, met misschien nog wel meer bewondering, naar jou gebeurtenissen van het leven gekeken.
Zo als ik het nu lees, heb jij de materie van het leven gelukkig weer redelijk onder controle.
En mag onderstaande tekst jou daar bij vergezellen:

Je moet zeilen op de wind van vandaag
De wind van gisteren helpt je niet vooruit
De wind van morgen blijft misschien wel uit.

(frans mulder)

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Inderdaad groot gelijk, Dennis. Geniet van je horloges, je hebt er hard zat voor gewerkt!

Fijn dat je de draad van het leven weer oppakt(tu)
En geniet van je horloges en de andere zaken van het leven.

Meer dan 24 horloges? Dat vraagt om een groepsfoto:D

sterkte en veel plezier met je herwonnen vrijheid! Hoop dat je ervan geniet. Tijd is 'n kostbaar iets maar samen met je zoon én je hobbys moet dat lukken, toch?

Hoi Dennis goed om te horen dat je de rot periode hebt kunnen afsluiten en je leven weer hebt opgepakt. Veel succes gewenst met je verzameling!

mvg, Frans

mooi klokies

Mooie klokkies. Persoonlijk zou ik die tweede dan met een blauwe wijzerplaat nemen, gewoon voor de afwisseling, maar in het zwart is ie zeker zo mooi! Goed formaat ook, 41mm.
Veel plezier ermee !

van harte met je nieuwe aanwinsten … (tu)

Respect:}:)-D

Hoi Dennis, goed te horen dat je deze draai in je leven hebt kunnen maken, helaas is het menselijk om eerst met onze neus op de feiten gedrukt te worden alvorens we beseffen dat het leven voorbij kan zijn voor je het weet, (getuige het koninginnedagdrama). Ik wens je het allerbeste voor de toekomst en veel plezier met de nieuw verworven en nog te komen aanwinsten,…

Life is a journey, not a destination.
gr.
Gijs