Mijn naam is Andre en ik woon in Noord Holland, ik ben geinteresseerd in horloges, hoeft niet perse heel duur of exclusief. Het horloge moet mij aanspreken.
Ik heb mijzelf onlangs ingeschreven bij dit forum en kon gelijk van mede forum lid Hardy een mooie Poljor Aviator overnemen. ik heb verder een Seiko Arctura Kinetic titanium, deze is zo comfortabel dat ik deze eigenlijk altijd draag.
Verder nog een Seiko premier, een Jaques Lemans en mijn oude trouwe metgezel (18 jr gedragen) een Sector ADV 100, deze heeft een heel leven achter de rug maar ik kan er geen afstand van doen.
Mijn laatste aanwinst ( in het echt is hij mooier)
Welkom! Noord Holland, André geboortejaar 1967? Dat lijk ik wel.
Veel leesplezier hier. Wanneer je van Russen houdt en uit het jaar 67 komt vind je dit misschien een leuke klok.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=Eh3KiUdbqxA[/video]
Bij deze dan een paar fotos van mijn ouwe getrouwe Sector, daar kan ik niet veel over vinden op internet. Ik heb dit horloge in 1992 nieuw gekocht en eigenlijk altijd gedragen totdat ik een Seiko arctura kinetic titanium in 2008 kocht. Dit zijn dus mijn archieffottos uit die periode. Ik neem aan dat de modernere horloges bekend zijn bij jullie. Als ik iets meer tijd heb zal ik de “collectie” eens knap proberen te fotograferen.
Oke, maar ik deze week net de hierboven getoonde Poljot Aviator gekocht. Even wachten denk ik. Eerst even lekker op vakantie volgende week en als er dan nog wat over is???
Ik heb trouwens ook foto`s ingevoegd van mijn oude Sector (4 reacties terug), daar vind je ook niet veel over in hetv forum of op internet.