Nieuwe aanwinst: Florijn 1

Gister mogen ontvangen:

Stoere klok en altijd leuk als er meerdere banden bij zitten :ok_hand:
Ik heb getwijfeld welke uitvoering ik zou pakken, maar ik vind de stalen bezel variant uiteindelijk het meest veelzijdig.

8 likes

Mooi hoor. Ik heb die klok bij de Rikketik eerder dit jaar even om gehad en het voelde als Ć©Ć©n grote brok degelijkheid.
Veel draagplezier met dit stukje Neerlands trots! :wink:

1 like

Gefeliciteerd ! voor jou kan het vakantiewerk beginnen

En ik neem aan dat het switchen van bezels net als het wisselen
van bandjes hierbij ook nog relatief eenvoudig is.

( je hoort veel ā€œkijkersā€ over de datumloep, hoe bevalt dat lensje in RL ? )

grt. Gerard

1 like

Gefelliciteerd! En imho is dit niet alleen de meest veelzijdige, maar ook de mooiste uitvoering :+1:

1 like

Ik moet eerlijk zeggen dat ik normaal geen fan ben van een datum loupe, maar op 1 of andere manier vind ik het op deze plek wel grappig, toch weer net iets anders als anders.

Echt functioneel is het natuurlijk niet, want de afleesbaarheid van de datum is niet bepaald onder alle hoeken goed (maar schuin van boven, wat het meest natuurlijk is, is het prima)

1 like

Mijn beste,

Idem ditoā€¦!!
Ik wens je veel draagplezier met deze gelouterde aanwinst.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Congratz :+1:

Veel draagplezier!

1 like

Stoere klok, proficiat!

1 like

Gefeliciteerd met je stoere aanwinst .

1 like

Prima keuzeā€¦als het horloge vanwege mijn polsomvang zoā€™n 47mm was geweest ging ik onmiddellijk overstag! :smiley:
Gefeliciteerdā€¦!!!

1 like

Gefeliciteerd :+1:

Heb hem ook mogen bewonderen op de Rikketik.
Vind het een goed geslaagd horloge , zeker dit model,mooi en stevig echter twijfel ik enorm over de bezel.
Vind hem persoonlijk veel te druk met al die strepen en dan ook nog cijfers er op.
Maar aangezien de wijzerplaat zo heerlijk rustig is kan het weer wel.
De datumloep vind ik dan weer erg leuk, aparte plaats en goed werkend.

Maar goed dat smaken verschillenā€¦
Veel plezier ermee.

Pieter.

Ik vind dat je de mooiste variant hebt uitgekozen @Erik11. Gefeliciteerd ā€¦ echt een top horloge!

Voor degene die niet van de datum loupe houdenā€¦ nu ook als optie te verwijderen. Kost 15 euro en dit is het resultaat.

5 likes

Mijn beste,

Dit is inderdaad een mooie oplossing!!
Zeer geslaagd!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Vreemd, weet niet of ik 'm nou mooier vind met of zonder loupeā€¦ Ben overigens wel benieuwd naar de gebruikerservaring van @Erik11, die 'm nu zoā€™n maandje heeft.

Ik vind de loupe wel leuk eigenlijk. Een soort ā€˜glas-complicatieā€™.

1 like

Ferme klok! Proficiat

Ik ben bang dat de gebruikerservaring van mij zal moeten komen. Ik heb hem zojuist overgenomen van Erik :smile:
Jur

1 like

Is een fraaie klok, eigen gezicht
Is iets van 52 mm lug to lug, ja?
Hoe draagt ie, groter of kleiner?

Ik vond het een erg fraaie klok!

Helaas leek deze veel op een andere duiker in mijn collectie en voor mijn dunne polsjes was ie aan de forse kant en de bijbehorende bandjes zaten of te strak of te los bij mij

Jur gaat deze zeker met veel plezier dragen!