Na een paar weken bijgelezen te hebben over de G-Shock range uiteindelijk een keuze gemaakt! De Casio G-Shock Aviation GW3500B-1AER
Was op zoek naar echt een tool watch waarmee ik alles kan doen zonder aan mijn horloge te denken. Reden voor de keuze is dat het klokje zelf niet de grootste van de G-Shocks is en de gele accenten vind ik erg geslaagd. Ook analoog en digitaal vind ik een mooie combo.
De lume vind ik wel erg geslaagd en ik heb wel redelijk polsen, dus ik zat een beetje in twijfel of het bandje echt lang genoeg zou zijn… maar dat is ie ruim
Leuke gshock. Vind de lume aan de zijkanten (functie aanduiding) ook wel geinig.
Zit het horloge alleen niet gigantisch strak om je pols? Op de foto ziet het er niet heel comfortabel uit.
Apart dat die functie aanduidingen ook lumed zijn
maar hoelang blijft dat spul nog nagloeien ?
+1
ben ik ook benieuwd naar. even lang en fel als de wijzers en/of indexen?
en ik zou ook denken dat 1 gaatje meer wat comfortabeler zou zitten. alleen kan t soms ook weer net iets te los zitten. heb ik ool wel es met gaatjesbanden…
Heel mooi horloge! Hij lijkt inderdaad wat te strak te zitten, maar het is net wat je gewend bent. Ik ken er meer die een horloge strak omdoen. Mijn vader gebruikt het liefst een spanband.
Blijft een gave G! Zelf vind ik de compleet analoge aviators net iets mooier, maar deze is waarschijnlijk praktischer met het digitale gedeelte. Veel plezier.
Ook zeker naar gekeken. Ik vind dat wanneer je een horloge a la type G-Shock je ook voluit moet gaan qua uiterlijk, analoog en digitaal samen, gele letters etc. Anders kan je qua Aviation horloges net zo goed voor een Steinhart ofzo gaan.
Ik heb het niet precies getimed maar de lume is na 4 minuten wel grotendeels uitgewerkt. Ik vind het wel vet dat de functie aanduidingen ook in lume zijn!
Ik heb het niet precies getimed maar de lume is na
4 minuten wel grotendeels uitgewerkt. Ik vind het
wel vet dat de functie aanduidingen ook in lume
zijn!
huh, lume na 4 minuten uitgewerkt? als de mijne 4 minuutjes in de zon heeft gelegen kom ik de dag en nacht wel mee door.
of bedoel je enkel de gele stukken vd functie aanduiding, dat die snel uitgegloeid zijn? kan me nl haast niet voorstellen dat de wijzers na 4 min niet meer zichtbaar zijn bij casio.
Ik heb het niet precies getimed maar de lume is
na
4 minuten wel grotendeels uitgewerkt. Ik vind
het
wel vet dat de functie aanduidingen ook in lume
zijn!
huh, lume na 4 minuten uitgewerkt? als de mijne 4
minuutjes in de zon heeft gelegen kom ik de dag en
nacht wel mee door.
of bedoel je enkel de gele stukken vd functie
aanduiding, dat die snel uitgegloeid zijn? kan me
nl haast niet voorstellen dat de wijzers na 4 min
niet meer zichtbaar zijn bij casio.
Ik heb het horloge eventjes voor het raam gelegd en toen in de badkamer gelegd. De lume was in eerste instantie erg fel, maar dat zwakte wel vrij snel af. De lume was zeker nog leesbaar, maar de scherpte was eraf
Coole G!(tu) Gefeliciteerd! Een ana-/digihorloge staat ook nog steeds op mijn wishlist. Net als een solargestuurde. Dus wss zal er voor mij ook nog wel een keer een G Shock komen. Misschien wel zo een als de jouwe. Hoewel ik de volledig analoge toch ook wel heel erg gaaf vind. Wat een übercoole klok is dat toch!
eerste instantie erg fel, maar dat zwakte wel vrij
snel af. De lume was zeker nog leesbaar, maar de
scherpte was eraf
oh… ok. dat is vrij normaal met oplichtende verf/lume. net uit de zon straalt ie alsof ie mega radioactief is. maar met de minuut zie je t idd afnemen, totdat ie op n gegeven ogenblik redelijk stabiel zachtjes lijkt te stralen. alleen in schmering/donker is t dan voor mij nog zichtbaar.