Nieuwe aanwinst G-shock GW2500B-1AER " Aviator "

Gisteren kwam de pakjesman (eerder dan verwacht :slight_smile: ) mijn nieuwe aanwinst brengen :

Casio G-shock GW2500B-1AER

Ik was al een tijdje bezig om een andere g-shock uit te kiezen en heb vorige week de knoop maar doorgehakt. Het ging tussen deze en de GW6900BC. De laatste is bijna niet meer te krijgen of voor zeer hoge prijzen. Mede daardoor werd de keuze wat makkelijker…
Mijn eerste indruk is zeer goed. Het horloge ziet er beter uit dan verwacht, mooi materialen, goede proporties, zeer duidelijke en scherpe displays en een hele mooie wijzerplaat.
Het zal een horloge worden dat ik vaak ga dragen.

Hier een snelle foto :

van harte! vorig jaar twijfelde ik voor een nieuw vakantiehorloge tussen jouw model en de nieuwe protrek pathfinder lijn. uiteindelijk gegaan voor de pathfinder, grootste ‘obstakel’ was dat ie led heeft ipv illuminator, wat het aflezen van de displays in 't donker bemoeilijkt. verder wel lekker uitgebreide functies.

overweeg voor 't vakantiehorloge voor dit jaar toch maar weer eens naar deze module te kijken, aangezien ze volgens mij nog steeds geen ana-digi combi hebben met multiband6, solar EN illuminator.

marnix_moed Schreef:

van harte! vorig jaar twijfelde ik voor een nieuw
vakantiehorloge tussen jouw model en de nieuwe
protrek pathfinder lijn. uiteindelijk gegaan voor
de pathfinder, grootste ‘obstakel’ was dat ie led
heeft ipv illuminator, wat het aflezen van de
displays in 't donker bemoeilijkt. verder wel
lekker uitgebreide functies.

overweeg voor 't vakantiehorloge voor dit jaar
toch maar weer eens naar deze module te kijken,
aangezien ze volgens mij nog steeds geen ana-digi
combi hebben met multiband6, solar EN

Grappig, ik heb ook aan een Pathfinder zitten denken. De wat minder ruigere looks van deze gaven voor mij de doorslag. Het is een klokje dat je op meer gelegenheden kan dragen denk ik.

Het ontbreken van de illuminator vind ik ook een minpunt(je). Het ledje werkt prima maar het is niet zo mooi als een illuminator, maar tja hoe vaak gebruik je dat nu eigenlijk ?

Van harte met deze stoere jongen.

Groet,
René

ddmus Schreef:

marnix_moed Schreef:

van harte! vorig jaar twijfelde ik voor een
nieuw
vakantiehorloge tussen jouw model en de nieuwe
protrek pathfinder lijn. uiteindelijk gegaan
voor
de pathfinder, grootste ‘obstakel’ was dat ie
led
heeft ipv illuminator, wat het aflezen van de
displays in 't donker bemoeilijkt. verder wel
lekker uitgebreide functies.

overweeg voor 't vakantiehorloge voor dit jaar
toch maar weer eens naar deze module te kijken,
aangezien ze volgens mij nog steeds geen
ana-digi
combi hebben met multiband6, solar EN

Grappig, ik heb ook aan een Pathfinder zitten
denken. De wat minder ruigere looks van deze gaven
voor mij de doorslag. Het is een klokje dat je op
meer gelegenheden kan dragen denk ik.

Het ontbreken van de illuminator vind ik ook een
minpunt(je). Het ledje werkt prima maar het is
niet zo mooi als een illuminator, maar tja hoe
vaak gebruik je dat nu eigenlijk ?

Mijn Protrek heeft geen, uhm… neo-display (wat een naam voor lume :S, ik dacht aan heel wat anders) en dan gebruik ik de illuminator wel regelmatig. Blijf het erg handig vinden voor de digitale display.

Leuke Casio, mijn smaak gaat meer uit naar de metalen modellen en ik heb al een paar keer meegeboden op een Mr. G, alleen, die gaan gekrast en al voor vaak forse bedragen weg! ::o

Ik was met weinig krasjes, alleen wat verf uit de letters klaar voor zo’n € 58,00, maar dat was de G 7100 (alleen digitaal), thuis geleverd vanuit de USA incl.belasting en inklaringskosten. Heel blij ermee! X(

http://imgbox.com/aaaoPQh1]
[img]http://t.imgbox.com/aaaGFi05.jpg[/img

Michael,

Ik ben geïnteresseerd. Waar kan ik de horloge komen bekijken?

Mike
Tel.nr. ****************

Victor Hotel Schreef:

Michael,

Ik ben geïnteresseerd. Waar kan ik de horloge
komen bekijken?

Mike
Tel.nr. **********

Mike, telefoonnummers en plain publique op het internet zetten is geen goed idee. Ik zou als ik jou was even een mod vragen je telefoonnummer te verwijderen, en de rest privé met Michael afhandelen.

Jurgen,

Bedankt voor het advies.

Mike