Ik hou niet zo van g-shock en heb daarom de mijne verkocht om een protrek aan te schaffen. Meer van hetzelfde eigenlijk maar toch draag ik deze reglmatig en de g-shock nooit.
Maar deze met dát bandje en héel duidelijke face…dat is echt wel een mooie hoor.
Hele mooie aanschaf.
Ik hou niet zo van g-shock en heb daarom de mijne
verkocht om een protrek aan te schaffen. Meer van
hetzelfde eigenlijk maar toch draag ik deze
reglmatig en de g-shock nooit.
de ene gshock is de andere niet. sommige modellen vind ik ook niet lekker zitten, terwijl andere weer wel. eigenlijk zou je veel verschillende modellen moeten proberen. gemeenschappelijk deler is natuurlijk wel de relatief dikke kast.
Van de gshocks zie je door het bos de bomen niet meer.
De prg 250 die ik net heb aangeschaft is ook wel een enorme klomp platsiek maar ik heb de indruk dat hij net iets beter is afgewerkt aan de aanzetjes en zo.
Gshock zijn uiteraard geweldige goede horloges waar je zowat alles mee aankan.
Wou de protrek ook op nato of leder zetten na de aankoop omdat ik niet zo van rubber hou.
Deze band is doormiddel van twee schelpjes aan de lugs mooi voorgevormd naar je pols en hij blijft voorlopig toch even zoals hij is.
Vandaar mijn opmerking, deze gshock met dàt bandje is helemaal top.
Geniet ervan nu de zomer er aankomt en ons naar buiten dwingt !!
Van de gshocks zie je door het bos de bomen niet
meer.
De prg 250 die ik net heb aangeschaft is ook wel
een enorme klomp platsiek maar ik heb de indruk
dat hij net iets beter is afgewerkt aan de
aanzetjes en zo.
Gshock zijn uiteraard geweldige goede horloges
waar je zowat alles mee aankan.
Wou de protrek ook op nato of leder zetten na de
aankoop omdat ik niet zo van rubber hou.
Deze band is doormiddel van twee schelpjes aan de
lugs mooi voorgevormd naar je pols en hij blijft
voorlopig toch even zoals hij is.
Vandaar mijn opmerking, deze gshock met dàt bandje
is helemaal top.
Geniet ervan nu de zomer er aankomt en ons naar
buiten dwingt !!
mwoah, er zijn meer gshock die ook zonder die flapjes goed om mn pols vallen. mn riseman en n anadigi (ff nr vergeten) bijv staan niet zo breed op als n 6900 en vallen daardoor best fijn om mn pols. zelfs de kleine 5600 vind ik minder mooi vallen dan die 2.
Ondanks dat het een flinke klok is vind ik deze erg fijn dragen maar dat vind ik ook van mijn gw4000a welke dan wel weer wat lichter is met de normale band.
De stalen band vind ik wel weer een wat meer volwassen uitstraling hebben.