Nieuwe aanwinst: G-styler

Voor tijdens het wachten totdat ze em uitrusten met Tough Solar en Multiband6. Hopelijk heeft 't batterijtje het dan nog niet opgegeven :+

Erg bling door de vlak gepolijste wijzers en indexen. Die springen er echt uit tov de donkere wijzerplaat. Maakt em iets minder die-hard G-shock ivm al die zwarte van mij. Hij wordt er juist iets hipper door.

En de wijzerplaat heeft een leuke blauwe gloed.

Helaas heeft ie al wel wat “wondjes”. Voor een nieuw klokje vind ik dat niet echt kunnen.

Ziet er in het echie beter uit dan op de foto.

Helemaal mee eens.
In het echt is het echt een cool ding.



Veel plezier ermee, het is een dijk van een klok.

groetjes Lenno

Goed dat je hem gekocht hebt. En dat wachten tot ze hem met een multiband en solar uitvoeren kun je beter vergeten want dit model is niet meer in productie bij Casio. Het wordt dus een klassieker…Groeten van de mijne.

Ja, cool ding!(tu)
Had 'm nog nooit gezien. Dacht eigenlijk dat alle G-Shocks eruit zagen als Hummers (verder niks mis mee:)). Weet niet of deze ook zo apocalypsbestendig is, maar stijlvol is ie wel!
Maar je hebt 'm nieuw gekocht met beschadigingen?'
Kun je 'm niet terugsturen/omruilen?

Leuke klok!! Gefeliciteerd.

hharry Schreef:

Ziet er in het echie beter uit dan op de foto.

Ik vind de foto’s ook om bij te kwijlen :slight_smile:

Gelukkig blijft mij toetsenbord nu droog en wordt alleen mijn pols nat. Gelukkig kan ik de G-styler probleemloos onder de kraan houden :wink:

lenno Schreef:

Helemaal mee eens.
In het echt is het echt een cool ding.
http://i242.photobucket.com/albums/ff249/lennootje
/P1020510.jpg
http://i242.photobucket.com/albums/ff249/lennootje
/P1020509.jpg
http://i242.photobucket.com/albums/ff249/lennootje
/P1020511.jpg

Veel plezier ermee, het is een dijk van een klok.

groetjes Lenno

Hey, is dat die van thehaguedragon?

dreski Schreef:

Goed dat je hem gekocht hebt. En dat wachten tot
ze hem met een multiband en solar uitvoeren kun je
beter vergeten want dit model is niet meer in
productie bij Casio. Het wordt dus een
klassieker…Groeten van de mijne.
http://i242.photobucket.com/albums/ff131/dreski7/G
S4.jpg

Thx. Het lijkt overigens wel of die van jou ook lume heeft op de indexen, klopt dat?

Jammer dat ie uit de productie is. Ik hoop dat ie een revival krijgt.
Met Tough Solar en Multiband6 ;):wink:
En nu ik toch bezig ben… voor mij zou ie ideaal zijn als ie Illuminator heeft ipv LED, toch een zwarte wijzerplaat ipv blauw, en dat de wijzers automatisch meegaan met de digitale tijd bij handmatig verstellen, automatisch tonen tussen dag en datum (of de optie tussen secondes en dagaanduiding). Voor de rest is ie super uitgebreid voor een casual G-shock. Ik bedoel behalve de standaard dingen als een stopwatch (laps heb ik weer niet nodig), heeft ie zelfs een snooze functie naast de 4 andere alarms, lichtje kan lang of kort aan staan, timer heeft (geweldig voor mij!) de mogelijkheid om automatisch te herhalen al dan niet met ‘aflopend’ geluidje, automatische verlichting en wereldtijden. Echt een fantastische reishorloge zou dat zijn.

Maar ja, daar zou ik waarschijnlijk tot in sint juttemis op moeten wachten…
Tijd om Casio een briefje te sturen? :wink:

TagEd Schreef:

Ja, cool ding!(tu)
Had 'm nog nooit gezien. Dacht eigenlijk dat alle
G-Shocks eruit zagen als Hummers (verder niks mis
mee:)).

Precies, daarom vind ik deze ook zo geweldig. En met Solar en Multiband6 zou het voor mij het ideale reishorloge zijn. Staat prima onder een overhemd tijdens een cursus, hip bij het uitgaan en kan prima tegen de actievere bezigheden.
Tot nu toe was er altijd een Protrek of Riseman mee, maar je lijkt dan net Mr. Commando met zo een ding.

Weet niet of deze ook zo
apocalypsbestendig is, maar stijlvol is ie wel!

Vermoed van niet. Hij zal beter tegen schaafwonden kunnen, in de zin dat er niet zo snel stukken rubber vanaf schuren als je tegen een wand aankomt door 't staal. Maar ik denk dat ie minder goed schokken en stoten kan verdragen dan z’n rubberen neefjes. Dat gezegd te hebben, er zitten nog steeds schokdempende onderdelen op de juiste plekken om klappen mee op te vangen.
Een ego-demonstratie uit het raam van 2 hoog overleeft ie echter waarschijnlijk niet ongeschonden.
http://www.youtube.com/results?search_query=g-shock+drop+test&oq=g-shock+drop&gs_l=youtube.3.0.0.1601.7132.0.8709.14.12.1.1.1.1.277.1826.5j3j4.12.0...0.0...1ac.Vnw8zG_ol5w
G-Shock Tests of Toughness:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=BzXt_dFFWgY[/video]
Vergeet niet de kleine lettertjes te lezen :wink:

Maar je hebt 'm nieuw gekocht met
beschadigingen?'
Kun je 'm niet terugsturen/omruilen?

Idd, NOS gekocht. Beschadigingen als krasjes op de kast, band, bezel en het lijkt wel of er gebruikssporen op zitten. Vermoedelijk 2 balpen streepjes op het rubber en wat donkere vuile vegen op het grijze rubber aan de binnenzijde. Heb de verkoper een mailtje gestuurd op vrijdag. Maar misschien zat ie al lekker op een terrasje of lag ie te bakken op het strand. Begrijpelijk. Ik hoop dat ik begin deze week wat hoor.
Omruilen wordt wat lastig, omdat het de laatste was. Verzekerd retourneren kost me extra geld. Ik hoop daarom op een compensatie.

Mijn model heeft inderdaad lume op de indexen.

Zijn ze nog ergens te koop of wordt dat een speld en hooiberg gebeuren?

Erg grappig filmpje!:} Geeft je echt een gevoel van: ‘I gotta get me one of those!’:D;)
Ik begrijp wel dat ze willen laten zien dat alle modellen zo tough zijn, maar eigenlijk hadden ze voor al die tests hetzelfde klokje moeten gebruiken; zeg maar a la Top Gear. :slight_smile: En verder had ik als Casio me iets minder bescheiden opgesteld en geclaimd: ‘The toughest watch in the world’. Da’s tenminste een ‘pay-off’! Aziatische bescheidenheid, waarschijnlijk.

Veel plezier verder met je klok en ik hoop dat je nog wat kunt regelen met de verkoper.

Lekker stoer! (tu)

dreski Schreef:

Mijn model heeft inderdaad lume op de indexen.

Cool! Nog een puntje op het lijstje voor de opvolger :wink:

TagEd Schreef:

Erg grappig filmpje!:} Geeft je echt een gevoel
van: ‘I gotta get me one of those!’:D;)
Ik begrijp wel dat ze willen laten zien dat alle
modellen zo tough zijn, maar eigenlijk hadden ze
voor al die tests hetzelfde klokje moeten
gebruiken; zeg maar a la Top Gear. :slight_smile: En verder
had ik als Casio me iets minder bescheiden
opgesteld en geclaimd: ‘The toughest watch in the
world’. Da’s tenminste een ‘pay-off’! Aziatische
bescheidenheid, waarschijnlijk.

Ja, en dat bedoelde ik ook met goed de kleine lettertjes lezen. De testresultaten zijn niet representatief voor alle G-shock modellen :stuck_out_tongue:

Veel plezier verder met je klok en ik hoop dat je
nog wat kunt regelen met de verkoper.

Thx. Vandaag een mailtje teruggekregen dat ze het gaan compenseren. Erg netjes om daar zo op terug te komen.
http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,115966,993042#msg-993042

hharry Schreef:

Zijn ze nog ergens te koop of wordt dat een speld
en hooiberg gebeuren?

Sommige kleuren zij lastiger dan andere. Zo was ik eigenlijk op zoek naar een zwarte met inverse display. Maar op eBay zag ik enkele witte en goudenjoekels.

Mijn beste,

Niet geheel mijn smaak. Doch ik ben er van overtuigd dat deze moderne tijdwaarnemer jou de het verstrijken der tijd met plezier doet beleven.
Geniet er van!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Eindelijk toch gekocht Wing?
Veel plezier ermee?

Wat een beest zeg! Hij ziet er ook lekker zwaar uit, enig idee wat hij weegt?