Nieuwe aanwinst: Gavox Aurora

Na lange tijd meld ik hier weer eens een nieuwe aanwinst.

De Gavox Aurora. Anderhalf jaar geleden via Watchuseek de aankondiging gevonden en nu is hij er eindelijk. Een analoge kwarts, met een heleboel mogelijkheden. Om die goed te kunnen zien: er staat een interactieve afbeelding op de Gavox website, waar je alle mogelijkheden in werking kunt zien. Grappig vind ik dat de gewone wijzers gebruikt worden voor de chronograaf en voor de afteltimer. Terwijl die in werking zijn kan je gewoon weer de tijd weergeven. Ook de maanfase aanduiding vind ik leuk gedaan. Het horloge heeft een eeuwigdurende kalender, die rekening houdt met schrikkeljaren. Tot eind juni geven ze 10% vaderdag korting, waar ik gebruik van heb gemaakt natuurlijk.

12 likes

Nondedzju dat is een mooie klok zeg!

1 like

Waw; wat een horloge!!
Voor de liefhebbers, hier de correcte link naar de virtuele simulatie:
http://www.gavox.com/clock/

1 like

Prachtig horloge om te zien, maar van al die functies raak ik overprikkeld… :grimacing:

1 like

:thumbsup: Stoer hoor

1 like

Veel draagplezier :wink:

1 like

2 Gavoxen op 1 avond… leuk :slight_smile:

2 likes

Zeer mooi horloge!

1 like

Gefeliciteerd :clap:
Mooie aanwinst, ik had er nog nooit van gehoord maar inderdaad, wat een functies…
Maar wel netjes verwerkt vind ik persoonlijk…!

Pieter.

1 like

Cool ding!

1 like

@jonathan Of twee maal dezelfde. Ik heb hem ook in maandag kwartsdag gezet.

1 like

@Sieb
Toch niet :slight_smile:
Zoek eens in het topic van gisteravond met een collectie anno dit jaar :wink:

1 like

Bedankt voor alle reacties.
Ik heb een review over de Aurora gepost op Watchuseek.
review Aurora

1 like

heb even op de website gekeken van dit merk, maken best grappige spullen.

1 like

Mooi, zeker als je er al zo lang op hebt gewacht. Bijzondere opvallende klok. Oogt ook strak afgewerkt, voldoet hij aan je verwachtingen? Edit: ow je hebt zelf een review geschreven, ga ik die even lezen :wink: http://forums.watchuseek.com/f7/gavox-aurora-laymans-review-2029153.html#post17159457

1 like

nou zeg… hij is bekend hier dus.

Zag dit ding net op het nieuws (??) van Watchville. Wel een mooie klok zeg, meteen maar even op de wishlist genoteerd. Ik dacht dat ik het quartztijdperk achter me had gelaten, maar vind dit wel een heel coole klok. Gelukkig ook niet HEEL goedkoop als had ik hem NU al meteen besteld. Even denken dus nog (en wellicht even beter zoeken), maar kans is groot dat ie er gaat komen… :slight_smile:

Iets speciaals ,mooie ding echt hoor geniet ervan en veel draagplezier

Sieb, nieuwsgierig… hoe bevalt die Gavox nou na zo’n tijd ?

Ik zit er met grote regelmaat naar te kijken, en ook of ze gebruikt te koop komen. Ik vind het echt een hele toffe klok, maar kwarts voor zo’n prijs is nog even een mental issue.

1 like

Danku Sieb voor u article.
Mike

Bloody hell, ofwel Nondeju op zijn Belgisch…

vanwege aanhoudende nieuwsgierigheid naar zo’n dure Gavox (quartz) Aurora, blijf ik Ebay etc afstruinen, maar die dingen willen maar niet gebruikt op de markt komen.
Eventjes weer de demo bekeken op de Gavox site… en toen zag ik ineens een nieuwe prijs.

Eerst rond de 900 Euro (ten tijde van deze originele post - zeg 2016), en nu een mooi afgeronde 1500 Euro (!!) voor de stalen versie.

Dat is nog eens beleggen, Nondeju !!