Nieuwe aanwinst, geheel onverwacht

Maandag ff het forum checken, zie ik een topic van Robbie409. Ik dacht; ff kijken welk horloge er nou weer aan moest geloven. :wink: :smiley:

Ik open het topic en al meteen bij het 1e plaatje dacht ik Bingo, díe is goed gelukt!!

De wijzerplaat van een Skx 007 in een kast van een Seiko 5 gedrukt, het resultaat mag er zeker zijn. Het 1e wat mij direct opviel (aanstond) was de gladde lunette met de rond markers van de nieuwe wijzerplaat. Heel harmonieus geheel, de rode sec.wijzer en uiteraard, de afmeting!!

Direct een PB naar Rob verstuurd of het ook mogelijk was of ik deze kon overnemen, en gelukkig, dat kon. :smiley:

Gisteravond ben ik 'm meteen op wezen halen en tot m’n verbazing past de stalen band die erom zit ook nog eens verbluffend goed en zit echt heel lekker, de afmeting van het horloge zit ook lekker om de pols, niet te grote of uitstekende lugs etc. Gewoon goed!!

Afijn, hier wat foto’s:

Bedankt Rob. :smiley:

Jaap,

proficiat met je mooie horloge. Zekers een mooie band erbij.
Kun je een monster ook “modden” met een open zichtbodem?

Rob, ik heb nog geen passende bodem in mijn handen gehad, anders was dat monster er zeker al geweest :smiley:

Weer een mooi klokkie erbij Jaap-Wim.

gefeliciteerd! Een gelimiteerde oplage van één exemplaar??? :smiley:

je hebt een Ltd. van Robbie. LOL
ziet er gaaf uit , ik vond hem zowieso al apart, en laat ik daarvan houden.

veel plezier ermee.

Gefeliciteerd Jaap-Wim, en Robbie, vooral door blijven gaan met modden :smiley:

Ruud

Ok rob,
ik wacht geduldig af op eventuele update’s.
Keep monstering.

Mick Schreef:

gefeliciteerd! Een gelimiteerde oplage van één
exemplaar???

Voor zover als ik weet wel. Een echte one-of-a-kind dus. :smiley:

Leuk ding, JW! :slight_smile: Zonder de tekst boven de 6 zou (in mijn ogen) hij helemaal af zijn.

Raad eens wie de inruiler gekocht heeft… (Heb je die voor deze of een andere geruilt? :P)

Voorlopig 1, als er nog een knutselaar komt zal dat met een andere band en kast worden…

Gefeliciteerd, JW! Leuk zo’n custom made limited: nummer 1 van 1. :smiley:

Quinny Schreef:

Leuk ding, JW! Zonder de tekst boven de 6 zou (in
mijn ogen) hij helemaal af zijn.

Raad eens wie de inruiler gekocht heeft… (Heb je
die voor deze of een andere geruilt? )

Ik weet niet wie de ander heeft gekocht… maar goed, ik mocht raden dus… Jij, Quinny? :smiley: :stuck_out_tongue:

Bedankt allemaal voor de aardige woorden, stalen bnd is wel wennen, maar draagt zeker erg lekker. Ik denk dat ik deze de komende tijd veel ga dragen. :smiley:

misschien een leuk idee voor volgend jaar en LTD van Robbie voor de forym leden?
Een monster ziet bijna iedereen wel zitten,toch?

leuke aanwinst jw, veel plezier ermee.

Heel goed plan! (tu)

En dan naar voorbeeld van de eerste mod van Rob en Lampie http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,26879,26939#msg-26939 , want dat vind ik nog altijd een hele geslaagde :)-D

En dan met bv een blauwe dial en dat bandje met blauw ipv oranje :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Heel goed plan! (tu)

En dan naar voorbeeld van de eerste mod van Rob en Lampie http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,26879,26939#msg-26939 , want dat vind ik nog altijd een hele geslaagde :)-D

En dan met bv een blauwe dial en dat bandje met blauw ipv oranje :slight_smile: :slight_smile:

leuke unieke klok , en ook nog eens een mooi maatje zoals je ze altijd zoekt ,

veel plezier ermee

joost

Ben druk bezig om andersgekleurde dials te onderzoeken… Een monster-dial een andere kleur geven is lastig, de lumen is op verhogingen geplakt en krijg je er niet zonder kleerscheuren af.

Ik haal nu dials van Bill Yoa naar Nederland en laat die graveren… idee??