Nieuwe aanwinst, gewoon voor "er bij"

Ik was al een tijdje gecharmeerd van All Black uitvoeringen, degene die ik eigenlijk wilde hebben was een paar duizend boven budget;), Hublot Big Bang All Black. Fortis heeft ook een mooie uitvoering van de B42 maar die heeft dan weer witte wijzers…en toen zag ik deze,ik weet het, een hele andere catogorie dan Fortis en Hublot, de TW Steel All Black, hij is in 50mm en 45 mm verkrijgbaar, ik heb de 45mm, op mijn dunne polsen is dat eigenlijk nog aan de forse kant…maar ach…toch maar besteld, vorige week ontvangen, net pas wat fotootjes kunnen schieten, het is meer voor de look & Feel, ik vind hem wel grappig.

Erg leuk en een enorme blikvanger.
Dat wordt wel zwaar manouvreren in de bochten. :smiley:

Mooi kistje erbij trouwens.

De 45 mm is denk ik de juiste keus geweest. Staat je goed!!!

Veel draagplezier ermee :wink:

Mooie klok!

T is dat ze zo groot zijn, maar toch vind ik ze wel wat hebben die tiedubblejoestiels. :D(tu)

Kan iemand mij uitleggen waar om zwarte horloges zo moeilijk zijn te fotograferen?
Mij lukt het (ook) niet:(

Veel draagplezier

Groet
Herman

leuke klok…maar wel erg groot voor jou polsjes, de klok is net zo breed als je hand/handje. maar goed jij moet m dragen, en ik wens je er veel plezier mee(tu):wink:

Holy moly wat een grote klok. Ik snap dat je geen 50mm hebt genomen.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst

Orisfan Schreef:

T is dat ze zo groot zijn, maar toch vind ik ze
wel wat hebben die tiedubblejoestiels. :D(tu)

Kan iemand mij uitleggen waar om zwarte horloges
zo moeilijk zijn te fotograferen?
Mij lukt het (ook) niet:(

Veel draagplezier

Groet
Herman

Niet zo moeilijk, zoals je weet absorbeert zwart al het licht. En juist licht is essentieel voor een goede foto.

+1 i am very sorry!

Anyway veel draagplezier.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Ik vind ze ook erg stoer staan die all-black klokjes. Geniet ervan. Ik moet nog even wachten, want m’n Phantom projectje vordert maar gestaag. Zijn blijven steken met de rood gloeiende zwarte lume. :frowning:

Geven jouw TW Steel wijzers licht in 't donker?

@ Marnix:
Ik moet er nog eens goed een felle lamp opzetten maar voor zover ik nu heb gezien (heb het horloge nog niet echt lang gedragen) geven de wijzers geen licht. Op de site waar ik hem gekocht heb staat overigens bij de specs dat er wel luminova op de wijzers zit. Als dat zo is is het heel zwak.

Ja deze vind ik erg mooi ik was persoonlijk gegaan voor de 50 mm, maar zo te zien is deze groot genoeg voor je, erg stoer ding!!!