Nieuwe aanwinst: Glashütte Original Senator navigator

N.a.v. mijn opmerking inruil Rolex mogelijk bij mijn Seawolf te koop kreeg ik al een aantal x een vraag waar die Rolex bleef…vond ik dit toch zeker wel de moeite waard om een Rolex even uit te stellen.
Ik heb vaak gezocht en gelukkig eindelijk een exemplaar gevonden, toevallig ook nog eens met stalenband…de Glashütte Original Senator navigator :slight_smile:
een zwarte croco licht ook al klaar vanaf de Rikketik alleen nog een keer een originele sluiting, dus als iemand er nog 1 heeft liggen :wink:

Da’s béter dan een Rolex :slight_smile: Dat uurwerk, prachtig! Misschien nog wel mooier dan de voorkant. Nu moet ik zeggen dat ik wel een erge uurwerk fetsjist ben :smiley:
Alleen die stalen band, daar hou ik niet van. Gauw die Croc erop en meer foto’s!

Groeten,

Martin

WOW, prachtig horloge. Die stalen band staat niet verkeerd, maar ik denk dat een mooie croco hem helemaal afmaakt.

heren bedankt (tu) , vind zelf ook dat het uurwerk en de grote datum hem net even wat meer geven dan wat veel andere klokken hebben.
natuurlijk komt de croc erop, vind het wel leuk dat de stalenband erbij zit :wink:

Prachtig horloge. Heel stiekem staat dit merk al een tijdje op mijn wishlist, maar de centjes, he… Vooral de datum vind ik prachtig bij deze horloges, en natuurlijk, een manufactuur uurwerk.

Van harte met deze fantastische aanwinst.

Heel mooi, en al helemaal van de achterkant.
Als ik nou toch wat te zeuren wil hebben: het lettertype in de datumaanduiding, da’s een andere twee dan op de wijzerplaat, wat ik daar zie.
Maar inclusief dàt is het een g e w e l d i g mooi horloge.
Proficiat !

marijn Schreef:

Prachtig horloge. Heel stiekem staat dit merk al
een tijdje op mijn wishlist, maar de centjes,
he… Vooral de datum vind ik prachtig bij deze
horloges, en natuurlijk, een manufactuur uurwerk.

Van harte met deze fantastische aanwinst.

thnx (tu), ik heb ook lang moeten zoeken…dus vooral geduld hebben en afwachten ook handig voor het sparen :wink:

grootmokum Schreef:

Heel mooi, en al helemaal van de achterkant.
Als ik nou toch wat te zeuren wil hebben: het
lettertype in de datumaanduiding, da’s een andere
twee dan op de wijzerplaat, wat ik daar zie.
Maar inclusief dàt is het een g e w e l d i g mooi
horloge.
Proficiat !

thnx…ik had daar nog niet eens bij stil gestaan maar idd klopt, oef ben blij dat ik me daar niet aan stoor mijn vrouw heeft hem net ook al even gepast en goed gevonden :wink:

Super uurwerkje:)-D

Is één van mijn fvorieten merken, mooi horloge.
Veel draagplezier.

Hij komt uit een gerenommeerd huis en de datum aanduiding is prachtig.
Het uurwerk is een juweeltje en toch… ik weet het niet, niet geheel mijn smaak.
En daar valt niet over te twisten, natuurlijk:D

Maar natuurlijk gefeliciteerd met de aanwinst:)

Ik droeg em ondersteboven -)
PRACHTIG uurwerk maar de rest is ook super.
Proficiat met deze mooie en ik ben jaloers op je spaargeduld-)

heren bedankt (tu)

schitterende nieuwe aanwinst(tu)
veel draagplezier gewenst!!

Gr dennis.

(tu)!

groet

Stef

Mijn beste,

Gefeliciteerd zeg!!
Een prachtige horloge, welke zich in alle opzichten kan verheugen in een warme belangstelling.
Met name de wijzers en de datumweergave maken van dit horloge, een weldaad om te dragen.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit markante horloge.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Wat 'n bjoetie !!!
Onlangs nog samen met Freddy in de nieuwe Glashutte catalogus geneusd…
Prachtige (droom)horloges ! (tu)

Ik kan niets meer zeggen dan dat dit een prachthorloge is. Gefeliciteerd!

Vette klok man ik ben benieuwt hoe hij op leer staat(tu)(tu)(tu)

gr Pieter

Prachtige Aanwinst Joost (tu)

Draag hem met trots!