Nieuwe Aanwinst: Glycine Airman 2000

Recent gescoord op MP en leuker dan ik verwachtte :slight_smile:

De wijzers zouden wel even opnieuw gelumed moeten worden en misschien een nieuw glaasje want deze heeft wat krasjes.

Ach aan de andere kant, op deze manier is het ook een leuk beater waar ik niet zo voorzichtig mee hoef te zijn :wink:

Wat vinden jullie restaureren of zo laten als werkpaardje?

Afijn, foto’s:

zonde om als beater te gebruiken, veel te mooi deze klok(tu)
hou m netjes, en veel draagplezier :wink:

even een goed beurtje idd en dan heb je een toppertje volgens mij. Ik ben wel gecharmeerd van Glycine. Ik draag nu een incursore…

veel plezier ermee!

Naar mijn mening een veel te apart horloge om als beater te laten.
Opknapbeurt zal hem alleen maar goed doen.

Leuke aanwinst! (tu)

Groetjes

glycine is een mooi (ondergewaardeerd) werk

Mooi horloge, ik zou hem laten opknappen

Opknappen en dan heb je een heel mooi 24h hologe.

DaanL Schreef:

Naar mijn mening een veel te apart horloge om als
beater te laten.
Opknapbeurt zal hem alleen maar goed doen.

Leuke aanwinst! (tu)

Groetjes

Mijn beste,

Ja, ik sluit mij hier volledig bij aan.
Dit horloge verdient het gewoon om zich 24 uur van zijn beste kant te laten zien.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Bedankt voor de feedback, hij gaat waarschijnlijk dan toch maar opgeknapt worden (tu)

Verder kan mijn dag niet meer stuk want er werd net ook nog een vette vintage duiker bezorgd: http://www.horlogeforum.nl/read.php?19,211083

Ik ben jaloers, deze heb ik even gemist op MP!

Mooie aanwinst, en inderdaad… OPKNAPPEN!

Geniet ervan!

Lekker zo laten en als je 'm ooit met winst wil verkopen de wijzers opnieuw laten doen. Mooie aanwinst trouwens, een Airman wil ik ook nog eens hebben (maar ik heb nog wel neer wensen).

Mooi horloge, goeie aankoop!

Ik stond gisteren middag toevallig in de stad te kijken naar een Glycine Combat Sub. Ik was op slag verliefd. Glycine heeft meer fraaie modellen.

Hier een review van de sub: http://www.tz-uk.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=120862

Ik zou er overigens niet te veel aan doen en lekker gaan dragen.

groet,
Niels

Opknappen! Vergeet ook de bezel niet; als die cijfers gezwart zijn vind ik ze nog mooier. Kijk eens hoe gaaf: (tu)

http://media.photobucket.com/image/glycine%20airman%202000/kjcII/GlycineAirman2000-cropped.jpg

Welja, ik zou dit prachthorloge ook even een beurtje laten geven. Dan is-ie weer als nieuw en kun je er weer onbevangen naar kijken.
Mooi, mooi, mooi… :}

Dank voor de leuke berichten allemaal (tu)

Ik heb inmiddels contact met Richard en hij gaat het horloge een service beurt geven en daarnaast ook de wijzers relumen, de bezel weer inkleuren en het glas vervangen.

Zodra ik hem weer terug heb zal ik nieuwe foto’s plaatsen :slight_smile:

Goede keus. Vintage mag lekker verweerd zijn, nieuwere modellen als deze mogen lekker strak! Hoe oud is hij eigenlijk?

Denk ook aan een WR-test (kan Richard niet denk ik?), dan is het een super alround horloge!

Glycine = cool!

Zeker wat aan de wijzers en de draairing doen.
Nu is het te zielig voor zo’n leuke klok.
Groet van zn verre neef.

Als Richard ermee klaar is herken je hem bijna niet meer denk ik:) Prachtige klok, staat bij mij ook op mijn wish list, zo ik doe al heb…:)o