nieuwe aanwinst Glycine combat 42mm

Gister een horloge ruil gedaan mijn heritor tegen een Glycine combat 42mm quarts ik vind het een zeer leuk klokje alleen vind ik de qualiteit van de band wel wat minder . Vooral de sluiting en het systeem dat gebruikt is om de schakels in te korten (pen met busje in midden schakels verder ben ik er blij mee

sluiting closeup

23 likes

Hey Wilco,

Erg leuk horloge. Zelf ook gehad. Inderdaad is het bandje niet de beste kwaliteit. Mocht je een andere willen, wellicht een Miltat band erop. Miltat heeft een sterkere sluiting namelijk. En is wat steviger ook.

Veel plezier van je nieuwe aanwinst!

bedankt voor de tip sluit zo een band wel netjes aan op de kast

als je kijkt naar de band op mn skx007 die voelt cheaper maar sluit wel mooi bij de sluiting ondanks de gevouwen schakels

1 like

Bij mij wel. Ik weet niet meer welke Miltat ik had, maar bij mij sloot deze perfect aan. Wellicht dat er hier op het forum meer mensen zijn die hier ervaring mee hebben.
En anders is er wellicht een juwelier bij je in de buurt die losse horlogebanden verkoopt. Dan kun je gewoon even langsgaan en passen.
Succes daarmee in elk geval.

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze sympathieke aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd mooi horloge.

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Leuke aanwinst die Combat.
Ach een ander bandje erop en je hebt een heerlijk horloge.
Nato staan ook super op de Combat :ok_hand:

1 like

ja ik draag graag die iets steviger 2 delige nylon leger stijl bandjes

1 like

Gefeliciteerd met je NA Wilco. Geniet ervan en succes bij het zoeken naar een nieuwe band

1 like

Mooie horloges die Combat subs, heb zelf de GL0188 en een combat chrono die inderdaad ook met een matig stalen bandje kwam. Snel iets anders op gezet.

1 like

Proficiat met je nieuwe horloge, veel plezier ermee!!

1 like

Nice, quartz toch altijd enorm praktisch. Geniet ervan.

1 like

Ik zou hem 100% op rubber doen, zwart of donkerblauw.

ja klopt lijkt me ook mooi maar heb je ervaring ?
ik vind die ruimte tussen de lugs wel appart ! meestal is het wat ronder daar16946866647251129222334071070505|375x500