Voorproefje bij semi daglicht
Mooi en strak horloge om te zien, veel plezier er mee.
Wel grappig detail met de GPS coordinaten op de gesp, waar hebben deze betrekking op ?
Niet mijn keus, maar een heel bijzonder horloge! De maat lezend voor een horloge met dunne bezel leek hij me erg groot, maar op jouw pols past hij prima. Gefeliciteerd en geniet er van!
Bijzondere klok, dank voor het delen. Interessant om te lezen. Niet mijn smaak, maar dat boeit verder niet
Wat een fraaie verschijning!
Geef mij een pb als je hem over tien jaar weg gaat doen, dan schrijf ik ongeveer een zelfde NA.
Groet Bram
Wat een bijzondere aanwinst, geniet er van!
Hier overigens meer informatie: https://www.ablogtowatch.com/mih-watch-review/
De locatie van het museum
Mooi verhaal. Die jaarlijkse reminder ben je nu eindelijk vanaf . Mooi robuust horloge
. Enjoy!
Wander
Thanks!
Het horloge is misschien (?) dan niet voor mij maar wel een van de meest bijzondere horloges hier tentoongesteld!
En een bijzondere grail for sure
Tegelijkertijd kan ik mij wel voorstellen wat je erin ziet, het horloge is zeker erg spannend te noemen!
Hmmmm mmmmm ik ben toch wel onder de indrukā¦
Hier is het laatste woord nog niet over gezegd
Fantastische klok!
Ik ken het hele verhaal, mijn eerste en echte horloge was de UN1846 Marine Chronometer, de originele in 38,5mm, zo heb ik Ludwig Oechslin leren kennen.
Dit is weer zoān fantastisch āclevereā eenvoudige oplossing voor een normaler wijze complexe complicatie.
Geniet ervan, en niet met mate.