Je bent in de buurt
Check.
Oh wauw ja, hoewel de layout van de wijzerplaat, en inderdaad de secondewijzer afwijkt, lijkt 'ie er erg op!
Ik troost me met de gedachte dat er, vier jaar geleden maar 80 stuks van gemaakt zijn, waardoor ‘doorsparen voor een Kurono’ niet echt een optie is ![]()
Wat een gaaf ding! Veel plezier ermee!
Leuk ding, veel plezier ermee
Hartstikke mooi ding man.
Heel veel plezier ervan.
Gefeliciteerd ![]()
Prachtige kleur!! Geweldige aanschaf!
De kleur van de wijzerplaat vind ik super. Lekker ter afwisseling een keer geen groen of blauw maar een verfrissende knalkleur. Mooie aanwinst!
Veel plezier met je nieuwe aanwinst!![]()
Danke! Dat was precies het idee, alle horloges die ik op dit moment verder in mijn horlogedoos heb zitten, hebben een zwarte, bruine of zilveren plaat.
Dat is een leuke, ik wordt meteen hebberig, ga er eens naar kijken. Veel plezier van de NA!
Prachtig horloge! ![]()
Lees ik het nou goed, dat die suède band er bij zat? Die staat hem echt top! ![]()
Dankje!
Deze suede band zat er niet bij, maar wel een andere grijze band, deze:
Dat zit zo: Ik had het horloge eigenlijk besteld op een bruine band. Na het bestellen kreeg ik een appje van de verkoper dat de bruine band niet op voorraad was en dat ik de versie met zwarte band zou krijgen. Als goedmakertje kreeg ik de grijze epsom band er als extra bij. Ik had op dat punt de grijze suede band al besteld dus nu heb ik twee grijze banden die mooi bij de plaat staan ![]()
Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst ![]()
Van harte gefeliciteerd echt heel mooi lijkt me leuk om die kleuren te zien die veranderen met het verschillende licht veel plezier ermee ![]()