Beste Dreski, mooi horloge. ik ben zelf ook aan het kijken naar een hamilton nl de jazzmaster viewmatic. wel een ander type horloge maar ook met het h10 uurwerk. in reacties onder je post vroeg een hf lid om eens te posten hoe het horloge loopt. er is natuurlijk al wat tijd verstreken maar wat zijn je bevindingen. ik las ook op het forum dat er in het h10 uurwerk enkele plastic onderdeeltjes zijn verwerkt. er wordt natuurlijk veel geschreven en als leek weet je niet of dit op waarheid berust. wat ik zelf mooi vind aan een automaat is een zwevende seconden wijzer. Uurwerk h10 schijnt toch meer te springen als een quartz uurwerk. ik hoor het graag. ik weet niet of er nog veel leven is in dit topic⦠een beetje leven opnieuw inblazen kan geen kwaad. Hamiltons zijn mooie horloges.
Dit is echt niet zo hoor. De Jazzmaster is een heel mooi horloge. Heb deze zelf ook gehad. Op Youtube staan genoeg filmpjes met reviews met het nieuwe h10 uurwerk.
De khaki field heb ik heel snel weggedaan. Door het gebrek aan AR coating werd ik helemaal gek van de spiegeling van het glas. Als Hamilton dit eens oploste had ik wel 10 Hamiltons gehad.
Ik heb nog geen hamilton omgehad. Alleen gezien bij juwelier in de vitrine. Is deze spiegeling van het glas bij alle hamiltons en types.