Nieuwe aanwinst: Helson Skindiver

4 likes

De laatste nieuwe band past er naar mijn smaak het beste. Topper zoals ie daar ligt. # jaloers!!!
Proficiat

2 likes

Thanx, ja is alleen wel een beetje een ‘winter’ bandje (dik, donkerbruin) denk ik.

Zomers op honkbalband, NATO/cordura of Isofrane :smiley:

Ik Merk Dat ik (leren Nato’s echt prachtig vind, zolang ze maar niet om de pols komen :wink:

Oef wat mooi!

Deels wel herkenbaar. Op plaatjes fantastisch, maar in de praktijk draag ik het weinig.

+1! :slight_smile:

1 like

Bandje wisselen ziet eruit als een “chirurgische” ingreep :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ja ik voel me een echte professional zo met dat schilderstape. Ik kan nog geen muurtje sauzen of schilderij ophangen maar dit gaat prima :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Met dit mooie weer mag hij mee naar kantoor vandaag. Heb toch geen afspraken buiten de deur en dus niet in pak.

1 like

Mooie foto’s en een super klok met retro looks, en imho met de Baseball band van Ko dit staat hem het best een topcombi :+1:
Toch weer het bewijs dat aan iets moois niet zo’n :up: prijskaartje hoeft te hangen.
Geniet van deze kanjer :+1:

Groet,

Erik

Die nieuwe donkerbruine band staat prachtig!

Niet naar kantoor en toch een overhemd + vest/trui aan? Weet je hoe warm het wordt? :wink:

Wat een ontzettende superklok! Veel plezier ervan :wink:

1 like

Wel naar (klimaatregeling) kantoor, niet naar de klant :wink:

Proficiat! Wat n fraai design.

1 like

van harte met je nieuwe aanwinst, mooie klok :smile:

1 like

Hele gave klok, die dikke band staat er ook echt goed bij.

Het wordt nog veel leuker, deze week op de deurmat:

£83,- ???
DAMN!

Gelukkig krijg ik de Ko variant van die band.